ن

  • نجاتی حسینی.محمود پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نجف بیگی.رضا طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نصراللهی كاسماني.اکبر نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نعمت الهی.پویا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نیرومند.مهین کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]