احمدیان.مینا
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسشهای درسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
اسلامیان.مرضیه
تبیین مؤلفههای برنامه درسی مبتنی بر دیدگاههای تربیتی افلاطون و فارابی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
اصغر نژاد.فاطمه
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
افقی.نادر
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
امین یزدی.امیر
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
امینی.رقیه
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
امینی.محمد
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
انصاری.مریم
تحلیلی بر نظریه تجربه زیبایی شناسی جان دیویی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
اوجی نژاد.احمد رضا
تأثیر روش تدریس استقرایی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانشآموزان سال سوم راهنمایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
ایزدی.صمد
امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ایمانی.صدف
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
آ
آتشک.محمد
اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارتهای زبان انگلیسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
آیتی.محسن
تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
ب
باقری.خسرو
تحلیلی بر نظریه تجربه زیبایی شناسی جان دیویی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
بختیار نصرابادی.حسنعلی
تحلیلی بر نظریه تجربه زیبایی شناسی جان دیویی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
بخشایش.علیرضا
بررسی رابطه بین سبکهای تفکر و راهبردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی در دانشجویان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
بهروز.بهروز
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
پ
پاک مهر.حمیده
شناسایی سبکهای یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ت
تمنایی فر.محمد رضا
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
ج
جراره.جمشید
تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
جعفری ثانی.حسین
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
جعفری هرندی.رضا
اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
جلیلی.مهسا
بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیتهای معلمان از دیدگاه دانشآموزان و مقایسه با وضع مطلوب از دیدگاه صاحبنظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
جنت فریدونی.طیبه
بررسی رابطه بین مؤلفههای برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانشآموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ح
حاجی زاده.هانیه
تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفههای آموزش صلح یونسکو
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
حجار.الهه
شناسایی سبکهای یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
حسین مومنی مهمونی.حسین
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
حسینی یزدی.عطیه سادات
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از لحاظ میزان پرداختن به انواع پرسشهای درسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
حسینی یزدی.عطیه سادات
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حسینی.فاطمه
امکان سنجی اجرای برنامه درسی با رویکرد معنوی در دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
حیدری.حسین
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
خ
خانی.سارا
تأثیر مصرف صبحانه بر عملکردهای شناختی و تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم دوره ابتدایی در شهرستان گرمسار سال تحصیلی 1390 ـ 1389
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
خسرو جاوید.مهناز
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
د
درزی رامندی.هادی
تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
دلاور.علی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
دهقانی.محمدرضا
تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
ر
رجائی.ملیحه
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
رضایی راد.مجتبی
تأثیرآموزش از طریق تلفن همراه بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس زبان عربی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ز
زارعی.ملیحه
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
زرافشانی.کیومرث
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
زنگویی.اسدالله
تأثیرآموزش راهبردهای حل مسأله جورج پولیا بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
س
سارانی.هادی
تأثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری واژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی مؤلفههای برنامه درسی پنهان با ابعاد نگرش جامع پژوهشگری دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای دولتی شهر تهران
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سپه پناه.مرجان
دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی نسبت به یادگیری خدماتی مطالعه موردی: دانشجویان ترویج کشاورزی دانشگاه رازی
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سجادی.مهدی
بررسی مقایسهای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالتهای تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سرمدی.محمد رضا
بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
سعادتمند.زهره
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سعدی پور.اسماعیل
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سعیدی رضوانی.محمود
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سلطانی نژاد.نجمه
اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
سلیمی.مسعود
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
سید شریفی کاخکی.مریم سادات
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
ش
شاه طالبی.سمیه
بیوگرافی دکتر مصطفی شریف خلیفه سلطانی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
شریفی.حسن پاشا
رابطه سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) با هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
شکاری.عباس
ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
شهنی ییلاق.منیجه
رابطه سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) با هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
ص
صادقی.عباس
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
صفری.اسماعیل
آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
صمدی.معصومه
پیشبینی پیشرفت تحصیلی توسط ادراک دانشآموزان از سبکهای ارتباطی معلم
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
صمدی.معصومه
ارزیابی دیدگاه دبیران علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مجری طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی پیرامون محتوای کتاب کارمایه معلمان در دروس فوق
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ط
طالبی.هوشنگ
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ع
عابدی.احمد
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
عابدینی بلترک.میمنت
تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
عابدینی.یاسمین
میزان توجه به دینورزی و مؤلفههای بین فردی آن درکتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
عبیری.مرجان
مقایسه تأثیر روش تدریس همیاری ( مشارکتی)، اکتشافی و سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس فیزیک
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
عصاره.علیرضا
تأثیر تدریس به روش بدیعه پردازی بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانشآموزان پسر سال تحصیلی دوم راهنمایی شهر بویین زهرا
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
عظیمی.اسماعیل عظیمی
اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
علوی اعلا.سید مرتضی
بررسی نقش سبکهای تربیتی خانوادههای سنتی ومدرن بر عملکرد تحصیلی فرزندان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
غ
غنایی.علی
شناسایی سبکهای یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ف
فاضل علاف.علی
شناسایی و اولویت بندی صلاحیتهای اثربخش مدرسان از دید دانشجویان با استفاده از روشهای
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
قربانی.رقیه
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
قریشی.بهجت
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
ک
کارشکی.حسین
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کجباف.محمدباقر
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
کرمی.مرتضی
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کرمی.مرتضی
تأثیر الگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانشآموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی در دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کرمی.مرتضی
تحلیل برنامه درسی قصد شده واجرا شده دوره راهنمایی براساس مؤلفههای آموزش صلح یونسکو
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
کشتی آرای.نرگس
تبیین مؤلفههای برنامه درسی مبتنی بر دیدگاههای تربیتی افلاطون و فارابی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
کشتی آرای.نرگس
اسلامی سازی مدارس بر اساس «نظریه بازگشت به خود» استاد مطهری
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
کیامنش.علیرضا
رابطه بین وضعیت اقتصادی ـ اجتماعی خانواده، فعالیتهای خواندن در خانه، خودپنداره و نگرش دانشآموزان به خواندن با عملکرد سواد خواندن دانشآموزان (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ل
لیاقتدار.محمدجواد
تحلیلی بر نظریه تجربه زیبایی شناسی جان دیویی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
م
محبی امین.سکینه
عوامل فرهنگی مؤثر برتدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
محبی نورالدین وند.محمدحسین
رابطه سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) با هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
محمدزاده قصر.اعظم
شناسایی سبکهای یادگیری: بازنگری در طراحی برنامه درسی نظام آموزشی فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
مشاکلایه.مریم
بررسی رابطه بین مؤلفههای برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانشآموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ملکی.حسن
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
ملکی.مهدی
شناسایی و اولویت بندی صلاحیتهای اثربخش مدرسان از دید دانشجویان با استفاده از روشهای
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
منشئی.غلامرضا
تأثیر روشهای آموزشی نقشه مفهومی، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]
موسوی پور.سعید
اثربخشی بازیهای آموزشی رایانهای بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
مهتدی.سمیه
اثربخشی تکالیف تعاملی الکترونیکی طراحی شده بر یادگیری مهارتهای زبان انگلیسی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
مؤذنی.پونه
شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ن
نامخواه.مرضیه
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
نجفی.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
نژاد.آسیه
تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
نظرزاده زارع.محسن
آسیب شناسی درس هنر در ابعاد طراحی، اجرا و ارزیابی
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
نوروززراده.رضا
بررسی عوامل مؤثر بر تلفیق و کاربرد فناوری آموزش از دور در کلاس درس و طراحی الگویی برای آن
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
نوروزی.رضا علی
بررسی رابطه بین مؤلفههای برنامه درسی پنهان و هویت ملی دانشآموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
نوقابی.رسول
تأثیر آموزش زیست شناسی به روش تفکر استقرایی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
43
- زمستانسال
1393]
نیاز آذری.کیومرث
بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به تنظیم طرح درس در فرایند تدریس
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
نیک فرجام.حسین
بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیتهای معلمان از دیدگاه دانشآموزان و مقایسه با وضع مطلوب از دیدگاه صاحبنظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
نیلی.محمدرضا
تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتابهای درسی دوره ابتدایی
[
دوره11,
شماره
40
- بهارسال
1393]
و
واعظی.حسین
شمول قواعد فقه اسلامی در حقوق معلم و متعلم
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
وجدانی.فاطمه
بررسی مقایسهای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی و دلالتهای تربیتی آنها دیدگاه ریچارد پل، رابرت انیس و برتراند راسل
[
دوره11,
شماره
42
- پاییزسال
1393]
ی
یارمحمدیان.محمد حسین
ارزیابی ابعاد برنامه توسعه حرفهای دبیران در زمینه نانو فناوری از دیدگاه دبیران شهر اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- تابستانسال
1393]