ابراهیمی قوام.صغری
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
اسدی.مسعود
ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیتهای حرفهای معلمان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
الوانی.سیدمهدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
الهام پور.فوزیه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
امیری.سهراب
مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
آ
آزادی.فاطمه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT)
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
ب
بابایی همتی.روشن
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT)
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
باقری.قدرت اله
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
بدیعی.هانیه
رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
برجعلی.احمد
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
پاشاشریفی.حسن
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
پاشاشریفی.حسن
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ)
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
پروال.امیر
روایی همزمان نسخه نوین هوشآزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانشآموزان پیشدبستانی شهرستان آمل
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
حاجی یخچالی.علیرضا
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
د
دانش.عصمت
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
داودی.احمد
بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
داوری.رحیم
بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
ر
رحیمی.زهرا
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
ز
زرگرباشی.راحله
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق با تحلیل عامل تاییدی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
ش
شکری.امید
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
ص
صابری.هائیده
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
گرامی پور.مسعود
هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدلهای چندارزشی نظریه پاسخ-سوال
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
گراوند.یاسر
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
گنجی.حمزه
بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
م
متقیان.مریم
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ)
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
ملیحی الذاکرینی.سعید
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
[
دوره7,
شماره
27
- زمستانسال
1397]
موسوی.فرانک
مشخصههای روانسنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]
میرهاشمی.مالک
ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارتهای تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی
[
دوره7,
شماره
25
- تابستانسال
1397]
میرهاشمی.مالک
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ)
[
دوره7,
شماره
26
- پاییزسال
1397]
ن
نیوشا.بهشته
ویژگیهای روانسنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان
[
دوره7,
شماره
28
- بهارسال
1398]