ابوالمعالی.خدیجه
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
ارجمندنیا.علی اکبر
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
اسماعیلی رنجبر.خاطره
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
امامی پور.سوزان
ویژگی های روانسنجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی و پذیرش اجتماعی دختر پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
امامی پور.سوزان
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
آ
آزادیکتا.مهرناز
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
آقابابایی.سارا
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
ب
باب الحوائجی.فهیمه
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
بخشی پور جویباری.باب الله
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
بهادری.بهروز
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
بیگلریان.اکبر
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
ت
تجاری.فرشاد
استانداردسازی مقیاس شبکههای اجتماعی برای دستاندرکاران برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
ج
جان بزرگی.مسعود
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
جان بزرگی.مسعود
اعتبار و روایی و ساختار عاملی پرسشنامه خودپنداره- خدا پنداره برای مداخلههای معنوی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
جبرائیلی.هاشم
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
جعفری.محمد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکنترلی استفاده از اینترنت در نوجوانان
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
جلالوند.مصطفی
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
جنت فریدونی.مصطفی
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
حبیبی.مجتبی
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
حریری.نجلا
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
حسینلو.عاطفه
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
حسینی المدنی.سیدعلی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
حیدری.زهرا
هنجاریابی پرسشنامه افکار تکرار شونده بر روی زنان بزرگسال ساکن تهران (یک ابزار فراتشخیصی)
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
حیدری.صدیقه
شاخصهای روانسنجی مقیاس اعتیاد به رسانه اجتماعی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
خ
خدائی.علی
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
خلعتبری.جواد
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
د
دانشور کاخکی.محمود
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسش نامه هوش موفق آورورا بر روی کودکان 10-12 سال (فرم خود گزارشی و والدین)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
درتاج.فریبرز
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
درستکار.آرنوش
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تمایل به مشارکت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
ر
رازانی.زینب
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
سپاه منصور.مژگان
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
سپنتا.ماندانا
بررسی پایایی و روایی مقیاس بهزیستی روان شناختی کودکان (PWB-c)
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
سلاجقه.مژده
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء در شرکتهای تجهیزات پزشکی به روش نظریه داده بنیاد
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
ش
شادان.شکوفه
ویژگی های روانسجی مقیاس تصویری ادراک شایستگی وپذیرش اجتماعی پسر پیش دبستانی
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
شبرخ فومنی.زهرا
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامه هدف پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
قربانی فاراب.محمدتقی
بررسی ویژگی های روانسنجی سیاهه فرسودگی تحصیلی مسلش در دانش آموزان دوره متوسطه دوم ایران
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
قنبری پناه.افسانه
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
ک
کاظمی شتریه.نرجس
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه میل به ازدواج مجدد مردان در شهر اصفهان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
کامکاری.کامبیز
روایی همزمان مقیاس ملی رفتارهای انطباقی با نسخه نوین هوشآزمای تهران- استانفورد- بینه در کودکان کمتوان ذهنی
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
کامکاری.کامبیز
ویژگیهای روانسنجی نسخهی دوم مقیاسهای سنجش هوشی رینولدز در دانش آموزان تیزهوش
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
گ
گنجی.حمزه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
گنجی.حمزه
ویژگیهای جمعیتشناختی، پرسشنامۀ شخصیتی نئو (NEO PI-R) و فهرست عوارض SCL 90 R در پیشبینی تمایل به مصرف مواد توهمزا
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
گودرزی سرخی.فاطمه
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
ل
لطفی کاشانی.فرح
بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه خویشتن پذیری غیرمشروط در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر تهران
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
م
محبی.سمیه
نسخه فارسی فهرست پنج عامل بزرگ شخصیت: ساختار عاملی، روایی و پایایی
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
محمدی.سعید
بررسی ساختار عاملی و اعتبار یابی مقیاس سرسختی ذهنی در دانشآموزان دبیرستان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
مرادی.علی رضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی نسخه کوتاه فارسی مقیاس دشواری در تنظیم هیجان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1399]
ناصری فدافن.ملکه
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
نامور.هومن
اعتباریابی و هنجار سازی پرسش نامه رشد و تحول پس از رخداد آسیب زا در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه شهر ساوه
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
نصیری.مهدی
تاثیر کاربرد ارزشیابی میاندوره دانشجو از استاد در بهبود ارزشیابی پایان دوره آنان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
[
دوره9,
شماره
33
- تابستانسال
1399]
نوحی.شهناز
بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه دینداری و معنویت کودکان هرناندز (RaSSY)
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]
ه
همایونی.علیرضا
اثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختنگرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس ناحیه یک ساری
[
دوره9,
شماره
36
- بهارسال
1400]
همرنگ.حمید
تبیین نقش خلاقیت و سبک های تفکر با پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش تحصیلی دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1399]