اکبری.بهمن
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی سنجهی چندوجهی اهمالکاری تحصیلی (MMAP) در نمونهای از دانشجویان
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
الوانی.سیدمهدی
بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1398]
امامی پور.سوزان
استانداردسازی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان پیشدبستان
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
امیرتاش.علیمحمد
بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی پرسشنامه هوش فرهنگی در جامعه ورزشی ایران
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
امیری.سهراب
بررسی نقش میانجیگری باورهای هیجانی و تنظیم هیجانی در ارتباط بین صفات تاریک با گرایشات شخصیتی دیگرآزار: مطالعهای بر روی جمعیت بهنجار
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
امیری.سهراب
نقش گرایشهای شخصیتی نیمه بالینی تاریک در شناخت اخلاقی و هویت اخلاقی زنان و مردان: مطالعه مبتنی بر معادلات ساختاری
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1398]
ب
باباخانی.نرگس
مقایسه نیازهای روانی و استرس ادراک شده براساس آزمون اندریافت کودکان و ترسیم خانواده در کودکان طلاق و غیر طلاق
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1398]
بهرامی.معصومه
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی پرسشنامه ریسکپذیری در ازدواج
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1398]
بیگدلی.ایمان الله
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
پ
پورافروز.الهام
ساخت و هنجاریابی روانسنجی پرسشنامه تحریک پذیری
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
کامکاری.کامبیز
ویژگیهای روانسنجی فرم والد نسخه سوم نظام غربالگری هیجانی و رفتاری (-3BASC) در کودکان با اختلال رفتاری
[
دوره8,
شماره
32
- بهارسال
1399]
کشاورز گرامی.قاسم
خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]
کیان ارثی.فرحناز
خصوصیات روانسنجی مقیاس اقدام برای رشد فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه سؤال- پاسخ
[
دوره8,
شماره
29
- تابستانسال
1398]