ا

  • ابویسانی.زهرا بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • احمدی الوار.زهرا رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • ارجمندی علیا.محمد صادق نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیلی.لیدا مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • افتخار صعادی.زهرا بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • امیری راد.ملیحه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • اوجی نژاد.احمدرضا نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]

ب

  • باقرزاده گل مکانی.زهرا مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • باقرزاده گل مکانی.زهرا مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • باقری نژاد.فهیمه بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • بزرگ پوری.مروارید بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

پ

  • پرنیان.علیرضا ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]

ت

  • توزنده جانی.حسن مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]

ج

  • جاویدی.حجت اله مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • جوهری فرد.رضا بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

ح

  • حاجی کریمی.ارش اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • حافظی.فریبا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • حجّاجی کهجوق.عزیز خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • حریری.نجلا اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • حسنی.فرزانه مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • حسینی.شیما تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • حسینیان.سیمین مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

خ

  • خجسته جلال.پریسا ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خود-ادراکی کودکان هارتر [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • خیرالله بیاتیانی.غلامرضا اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]

ر

  • رحمت جو.ریحانه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • رضایی.آذرمیدخت نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • رضائی.زهرا نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]

ز

  • زارع.فاطمه ویژگی های روانسنجی مقیاس والدگری ذهن آگاهانه [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • زاهد زاده.فروغ رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

س

  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سالاری.ضیاء الدین بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سامانی.سیامک اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • سامانی.سیامک مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • سامانی.سیامک مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سامانی.سیامک تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سلیم حقیقی.فاطمه تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • سماوی.سید عبدالهادی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

ص

  • صدوقی.سیماسادات خوشه‌بندی رفتار قلدری دانش‌آموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]

ع

  • عابدی جبلی.فاطمه اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • عباسی.نرجس رابطه بین کنترل روان‌شناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطه‌ای‌ تنظیم شناختی هیجان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • عراقیان.شیما مقایسه اثربخشی درمان مهارت‌های مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • عزیزی.ریحانه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • عنایتی مقدم.محمد مسعود بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقوله‌ی مثبت نگری در انسان [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]

غ

  • غضنفری.فیروزه بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • غلامی.فریده ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]

ف

  • فتح.نجمه نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • فدوی.محبوبه سادات ساخت و اعتبار‌یابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • فرزین.رحیم مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخص‌های خانوادگی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]

ق

  • قاسمی.اللهیار بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • قاسمی.اللهیار اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • قاسمی.اللهیار مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.اللهیار تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.اللهیار اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • قنبری.فاطمه اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD) [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]

ک

  • کاظمی.سلطانعلی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]
  • کاظمی.سلطانعلی تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • کرمی.امیر بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • کشت ورز کندازی.احسان نقش واسطه ای خودنظم‌جویی تحصیلی در رابطه ذهن‌آگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]

م

  • محمدزاده.مریم بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • مقدم.اعظم تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • مهریار.امیر هوشنگ مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]

ن

  • نسابه.سید محمدحسن مقایسه طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی [ دوره11, شماره 40 - تابستان سال 1399]
  • نقش.زهرا تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش [ دوره11, شماره 39 - بهار سال 1399]
  • نوری ثمرین.شهرام رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • نوری.علیرضا رابطه علّی تصمیم‏ گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطه‏ای سکوت سازمانی [ دوره11, شماره 42 - زمستان سال 1399]
  • نوعی.شیرین بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]

ی

  • یگانه راد.نسرین مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق [ دوره11, شماره 41 - پاییز سال 1399]