ابویسانی.زهرا
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
احمدی الوار.زهرا
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
ارجمندی علیا.محمد صادق
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
اسماعیلی.لیدا
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
افتخار صعادی.زهرا
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
امیری راد.ملیحه
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت به خود بر کنترل خشم و خودکارآمدی زنان دارای همسر معتاد در شهر مشهد
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
اوجی نژاد.احمدرضا
نقش واسطه ای خودنظمجویی تحصیلی در رابطه ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
ب
باقرزاده گل مکانی.زهرا
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
باقرزاده گل مکانی.زهرا
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
باقری نژاد.فهیمه
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
بزرگ پوری.مروارید
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
پ
پرنیان.علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
ت
توزنده جانی.حسن
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
ج
جاویدی.حجت اله
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
جوهری فرد.رضا
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
ح
حاجی کریمی.ارش
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
حافظی.فریبا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
حجّاجی کهجوق.عزیز
خوشهبندی رفتار قلدری دانشآموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
حریری.نجلا
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
حسنی.فرزانه
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
حسینی.شیما
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
حسینیان.سیمین
مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت رفتاری مادران و آموزش شناختی-رفتاری با و بدون حضور دختران بر جو عاطفی خانواده
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
خیرالله بیاتیانی.غلامرضا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر خودپنداره و اضطراب در دانش آموزان ناتوان یادگیری با نقش تعدیل کنندگی اختلال نقص توجه- بیش فعالی
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
ر
رحمت جو.ریحانه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
رضایی.آذرمیدخت
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
رضائی.زهرا
نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
زاهد زاده.فروغ
رابطه بین کنترل روانشناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
س
سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سالاری.ضیاء الدین
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
سامانی.سیامک
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
سامانی.سیامک
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سامانی.سیامک
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سامانی.سیامک
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مثبت نگر و درمان کوتاه مدت راه حل محور بر بهزیستی روانشناختی و بهبود سازگاری زناشوئی در خانواده های ساکن شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سامانی.سیامک
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
سلیم حقیقی.فاطمه
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
سماوی.سید عبدالهادی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
ص
صدوقی.سیماسادات
خوشهبندی رفتار قلدری دانشآموزان نوجوان بر پایه شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
ع
عابدی جبلی.فاطمه
اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD)
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
عباسی.نرجس
رابطه بین کنترل روانشناختی والدین و نشاط ذهنی دانشجویان: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
عراقیان.شیما
مقایسه اثربخشی درمان مهارتهای مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی و درمان مبتنی برشفقت بر تحمل آشفتگی و معنای زندگی زنان دارای تعارض
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
عزیزی.ریحانه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه لنگرگاه شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
عنایتی مقدم.محمد مسعود
بررسی تطبیقی نگاه روان شناسی و اسلام به مقولهی مثبت نگری در انسان
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
غ
غضنفری.فیروزه
بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
غلامی.فریده
ارائه یک الگوی علی جهت تبیین اختلال شخصیت مرزی
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
ف
فتح.نجمه
نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی خلقی، ادراک درد و حمایت اجتماعی ادراک شده در بیماران مبتلا به درد مزمن
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
فدوی.محبوبه سادات
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هشت بعدی نظام ارزشی اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به روش آمیخته
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
فرزین.رحیم
مدل عضویت گروهی با تحلیل تمییز برای دانشآموزان دارای رفتارهای پرخطر بر اساس شاخصهای خانوادگی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
ق
قاسمی.اللهیار
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
قاسمی.اللهیار
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
قاسمی.اللهیار
تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی).
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
قاسمی.اللهیار
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خود تمایز یافتگی و سلامت اجتماعی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
قاسمی.اللهیار
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
قنبری.فاطمه
اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی بر کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD)
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
ک
کاظمی.سلطانعلی
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی در نوجوانان
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
بررسی نقش واسطه ای منبع کنترل بر جهت گیری مذهبی و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
بررسی نقش میانجی ارضای نیازهای روانشناختی پایه در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده و ادراک از محیط کلاس با خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
نقش میانجیگری هوش هیجانی در رابطه با ابعاد نظریه ذهن با مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلالهای یادگیری
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس و آموزش مبتنی بریادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان لامرد
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
کاظمی.سلطانعلی
تدوین مدل علی تاثیر ادارک از جو مدرسه بر مشغولیت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
کرمی.امیر
بررسی ساختار عاملی و اعتبار نسخه فارسی پرسشنامه تفکر هوس
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
کشت ورز کندازی.احسان
نقش واسطه ای خودنظمجویی تحصیلی در رابطه ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
م
محمدزاده.مریم
بررسی تعدیل کنندگی وابستگی به تلفن همراه در آزمون مدل پیش بینی نشاط ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی و ناگویی خلقی با میانجی گری اهمال کاری تحصیلی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
مقدم.اعظم
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
مهریار.امیر هوشنگ
مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
ن
نسابه.سید محمدحسن
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، باورهای فراشناختی و منبع کنترل بین بیماران اسکیزوفرنیک و دوقطبی
[
دوره11,
شماره
40
- تابستانسال
1399]
نقش.زهرا
تحلیل پرسشنامه "اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل" با استفاده از مدل راش
[
دوره11,
شماره
39
- بهارسال
1399]
نوری ثمرین.شهرام
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
نوری.علیرضا
رابطه علّی تصمیم گیری متمرکز و اوباشگری در محیط کار با فرسودگی شغلی: نقش واسطهای سکوت سازمانی
[
دوره11,
شماره
42
- زمستانسال
1399]
نوعی.شیرین
بررسی نقش واسطه ای بهداشت روان بر ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان متوسطه
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]
ی
یگانه راد.نسرین
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی و درمان مبتنی بر شفقت بر تاب آوری و تحمل ابهام در زنان متقاضی طلاق
[
دوره11,
شماره
41
- پاییزسال
1399]