اسماعیل پور.حسن
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
ب
باجلان.اصغر
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
بلوریان تهرانی.محمد
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
پ
پور ابراهیمی.علیرضا
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ج
جانی.محمد
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
جعفری.پژمان
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
جوانمرد.حبیب اله
بررسی تاثیر احترام و تفاهم بر کیفیت ارتباط ادراک شده از سوی مراجعان موسسات خدمات درمانی کوچک (مطالعه موردی: دندانپزشکی های شهراراک)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
ح
حریری.مه سا
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
حسنقلی پور.طهمورث
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
حسنی پارسا.الهام
بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
مدل وب سایت مناسب انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ اینترنتی
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
خ
خیری.بهرام
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
د
دلوی.محمدرضا
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
دنیائی.محمد
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ر
رادفر.رضا
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
رحیمی کلور.حسین
طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
رشیدی.احتشام
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
ز
زمانی مقدم.افسانه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
زنجیرچی.سید محمود
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
زنجیردار.مجید
بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
س
سبحانی.نوبخت
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
سلیمانی.حسن
بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
ش
شاهین.آرش
میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
شعبانی.رضا
بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
ص
صادقی.تورج
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
صنایعی.علی
میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
ع
عباسی.محمدرضا
طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
عبدالعظیمی.حمید
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
ف
فخیم قاسم زاده.پروانه
رابطه بین لوازم جانبی خودرو با ارزیابی مصرف کننده از کالا
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
ک
کارخانه ی.ساجده
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کاظمی.نگین
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کدخدایی.مژگان
بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کربلائی اسماعیلی.حمیدرضا
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کشاورزی.شهرام
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
کنجکاو منفرد.امیر
مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد)
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
کیا.علی رضا
بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ل
لاهیجی.کوهیار
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
لشکری.محمد
ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
م
محمدی.شهریار
ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
مشایخ نیا.علی
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
مظفری.افسانه
طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]
مهرانی.هرمز
بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
ن
ناظمی.جمشید
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نایب زاده.شهناز
مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نجفی.فرزانه
بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره7,
شماره
4
- زمستانسال
1391]
نخعی.آرزو
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
نوابی زند.کامبیز
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
نیساری تبریزی.سپیده
جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
و
وظیفه دوست.حسین
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات
[
دوره7,
شماره
2
- تابستانسال
1391]
ه
هاشمی.حامد
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
[
دوره7,
شماره
1
- بهارسال
1391]
ی
یونس فر.سید محمد
میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد
[
دوره7,
شماره
3
- پاییزسال
1391]