امامی.لطیف
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ب
بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنار.احد
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پ
پژمان.رضیه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پوراشرف.یاساناله
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پوراشرف.یاساناله
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
پورناصرانی.امیر
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ت
تابان.محمد
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
تابان.محمد
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ترکمان.مهدی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
تقوی.مهدی
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
ج
جعفری فر.شیوا
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جمشیدیان.محمد امین
بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جنانی.حمید
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جوان بخت.آرزو
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
جوانی.ملیحه
توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ح
حبیبی راد.امین
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حسینی اوزینه.سیدمهدی
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حق شناس کاشانی.فریده
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حقیقی نسب.منیژه
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حمدی.کریم
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حمیدپور.مهسا
نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خ
خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خانی.الهام
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
خیری.بهرام
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
د
داوری.علی
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
درستی.علی
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
دهقان دهنوی.حسن
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ر
رادفر.رضا
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
راه چمنی.احمد
بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رحیمی کلور.حسین
بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رحیمی.فرج اله
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رضائی ملک.محمد
ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
رهنما قره خان بیگلو.افشین
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ریسمانکارزاده.ریحانه
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ز
زارع زاده مهریزی.محبوبه
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
زمانی مقدم.افسانه
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
زمانی.فرزام
نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
س
ستاک.مصطفی
رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
سعیدنیا.حمیدرضا
نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
سید حسینی.سید محمد
نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ش
شاه طهماسبی.اسماعیل
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
شعبانی.رضا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
شکاری.سمیه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
شهابی.علی
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ص
صادقی آذر هریس.فرشته
بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
صالحی.سید علیرضا
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
صرافی زاده.اصغر
ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
صمدی.سعید
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ط
طولابی.زینب
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
طولابی.زینب
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ع
عابدینی.راضیه
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عباسی.علی
نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
عبدالهی بجستانی.امیر
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
علیزاده.روح اله
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ف
فاریابی.محمد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فتحعلی.متینه
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فرزام.فرید
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فضل زاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فلاح اصل.زهرا
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
فنی.محمدرضا
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت فولاد آلیاژی در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
فیض ابادی.اکرم
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ق
قاسمس.علی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
قاسمی.سمیرا
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
قربانی فرد.بهنام
تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند(مطالعه موردی: بانک مسکن)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ک
کاری.مهرزاد
تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
کاظمی مهیاری.حمزه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کاظمی.مهناز
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کرراهی مقدم.سیروس
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کرمیان.حامد
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
کناره فرد.مریم
تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
م
محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمدی.عادله
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
محمودی میمند.محمد
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
مطهری نژاد.فاطمه
بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
موسوی.سید علیرضا
تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
مهرانی.هرمز
ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ن
نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نامدار جویمی.احسان
بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نجفی.امیرعباس
رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نزاکتی علیزاده.حسین
صدور خدمات فنی و مهندسی ایران "بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات"
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
نسائی.خبات
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
نیکومرام.هاشم
ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
و
وظیفه دوست.حسین
تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1385]
ه
هرندی.عطاءاله
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]
ی
یوسفی دارستانی.سمیه
رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1397]