ارباب نوش آبادی.مریم
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
افشارکاظمی.محمدعلی
بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرمهای کسبوکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهرهوری اثرات شبکهای
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
امامی میبدی.مریم
تبیین اثرات آستانهای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخصهای ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آ
آریا.کیومرث
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
آزاد.ناصر
کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ب
بهزادی.محمد حسن
طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب و کار در شرایط عدم قطعیت در صنعت گاز
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ت
تقی پوریان.محمدجواد
شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
تلو حسینی.فرخ
شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ج
جباری.حسین
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حاتمی نسب.سیدحسن
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حاجی اقاجانی.اعظم
شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسن پور.اسماعیل
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حمدی.کریم
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خداپرست.مهدی
فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
د
دهقانی اشکذری.محمدرضا
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رحمتی غفرانی.یلدا
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رحمتی.مریم
شناسایی پیشران و پسران های بازاریابی کارآفرینانه در جهت مدیریت چرخه عمر برند با رویکرد فراترکیب
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سعیدی.حمید
طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب و کار در شرایط عدم قطعیت در صنعت گاز
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
سلیم پور.یعقوب
کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ش
شریفی رنانی.حسین
تبیین اثرات آستانهای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخصهای ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صابری حقایق.رحمتعلی
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صادقی سنابادی. مریم
تبیین اثرات آستانهای فشار بازار ارز بر بازده سهام با اثرپذیری از شاخصهای ریسک گریزی در راستای بهبود مدیریت بازاریابی در بازارهای مالی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ع
عدالتیان شهریاری.جمشید
بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرمهای کسبوکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهرهوری اثرات شبکهای
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
عربی.سعید
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غ
غفاری.پیمان
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ف
فاتحی فر.الهام
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فاضلی. پریسا
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فانی.مجید
فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فرزین فر.علی اکبر
مرور نظام مند قابلیت های زنجیره تامین و مزیت رقابتی در زنجیره تامین صنایع غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فرهمند.امیر عباس
شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ق
قاری ایوری.ملیکا
بررسی تاثیر کیفیتخدمات درکشده بر تجربه غرقگی در میان خرده فروشیهای محصولات غذایی مشهد
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ک
کرامتی.محمدعلی
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کردلویی.حمید رضا
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کریمیان.لیلا
کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
کفاش پور.آذر
بررسی تاثیر کیفیتخدمات درکشده بر تجربه غرقگی در میان خرده فروشیهای محصولات غذایی مشهد
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ل
لطفی زاده.فرشته
طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب و کار در شرایط عدم قطعیت در صنعت گاز
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
م
محمدی فر.یوسف
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محمودزاده.محمود
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
معروفی.فخرالدین
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
معین زاد.حسین
طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
منتخب مدنی. مینا
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهبان.ایدین
پیش بینی فروش محصول در صنعت داروسازی ایران با استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهدیخانی.مهری
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میرحسینی.سید مجید
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نایب زاده.شهناز
ارزیابی بروندادهای علمی پیرامون بازاریابی رسانههای اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت بر اساس اسناد پایگاه وب علوم
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نعامی.عبداله
کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نمامیان.فرشید
تبیین مولفه های تاثیرگذار بر مسیربندی سیستم توزیع مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نیکفر.فاطمه
تأثیر تأییدکننده ها، میزان درگیری ذهنی کالا و جنسیت بر نگرش به تبلیغات و نگرش به برند
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ی
یوسف زاده چابک.شاهرخ
طراحی مدل تبلیغات همسان اثربخش با رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1404]
یوسفی بابادی. مجید
بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرمهای کسبوکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهرهوری اثرات شبکهای
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1404]