Abbasian.Gholamreza
Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Abkhoo.Fereshteh
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Afrashteh.Mahdiya
عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همهگیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Afrashteh.Mahdiya
کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Afrashteh.Nahid
عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همهگیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Afrashteh.Nahid
کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Afrashteh.Samira
عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همهگیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Afraz.Shahram
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Afraz.Shahram
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Afraz.Shahram
طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Afraz.Shahram
Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Afsharpour.Reza
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Aghaei.Fatemeh
تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Ahanghari.Saeideh
نقش رضایت شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در عملکرد شغلی آنها: سهم ارزش خیرخواهی
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Akbarpour.Leila
استفاده از بازخورد فرازبانی در به خاطرسپاری گرامر: موردی از دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Alimohamadi.Narges
A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Amanati.Leila
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Amini Farsani.Mohammad
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Anjomshoa.Leila
رابطه بین وابستگی به فرهنگ بومی و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
asadi.jafar
مطالعه سبک تغییرات جنسیتی و بین فرهنگی در مقالات آیلتس
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
asadi.jafar
توسعه گفتمان آکادمیک مکتوب و فراگیری زبان انگلیسی، به ویژه برای اهداف آکادمیک، مطالعه زبان و سبک های ارتباطی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Ashari Tabar.Narjes
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Ashraf.Hamid
Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Ashrafinia.Saher
کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Askari.Mohammad Iman
CAT Tools in Translation Proficiency Development: Iranian EFL Students' Perceptions in Focus
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Askari.Mohammad Iman
Special issue:An investigation into the Impact of Project-based Learning on Improving Writing and Speaking as Productive Skills
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Aslrasouli.Morteza
Mediating EFL learners’ overall and lexical writing skills in English classrooms: The case of receptive and productive types of vocabulary testing
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
assadi.nader
Examining the Implementation of a Systemic Genre-Based Rubric for Assessing Expository Writing by EFL Teachers
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
azizmohammadi.fatemeh
بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
B
Badpa.Hamed
The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Bagheri Masoudzade.Azar
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Bagheri Masoudzade.Azar
رابطه بین توانایی تفکر انتقادی و استراتژی های درک شنیداری: تمرکز بر زبان آموزان پیشرفته
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Bagheri.Najme
The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Baharlouie.Roya
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Barani.Ghasem
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Barani.Ghasem
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Behboudi.Sakineh
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
C
Chalak.Azizeh
تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Chalak.Azizeh
تأثیر عوامل روانی اجتماعی بر لحن زبان آموزان بزرگسال ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
D
davatgari asl.haniyeh
Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Davatgari Asl.Haniyeh
Examining the Implementation of a Systemic Genre-Based Rubric for Assessing Expository Writing by EFL Teachers
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Dayani.Farahnaz
EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Dehghanian.Arash
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Ebrahimi.Seyed Foad
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Ebrahimnezhad Shirvani.Fatemeh
اجرای آﻣﻮزﺵ ﮐﻼﺳﯽ ﻣﻌﮑﻮس (فلیپ) در دوره ریدینگ: بررسی توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی و دیدگاه های آنها
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Ebrahimzade.Mahvan
Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Esfandiari.Mohammad Reza
The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
F
Farnia.Sanaz
Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
fatahzade.Saeideh
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Fatehi Rad.Neda
Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Fatehi Rad.Neda
EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Fatehi Rad.Neda
Special Issue: Integrating Brain-Based Learning Activities into Online TESOL Courses: Exploring Different Learning Styles
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Fathi Karizak.Ali
Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
G
Ghahramani.Davood
The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
ghiasvand.fatemeh
بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Gholami Domsky.Javad
Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Gorji.Fatemeh
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
H
Haddad Narafshan.Mehry
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Haddad Narafshan.Mehry
نقش جنبش آفریقای آینده نگر بر صدا و هویت در آثار نویسندگان زن رنگین پوست
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Hadian.Bahram
تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Haery.Abdolhamid
Wandering in the Wilderness of Words: Coetzee’s Magistrate Adrift in Deconstruction
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Hasani.Samira
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Haseli Songhori.Mehdi
اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
haselisonghori.Mehdi
عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همهگیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Hashemi.Zahra Tabandeh
Special Issue:Positive Psychology in SLA (A Book Review)- Special Issue
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Heidari Tabrizi.Hossein
تاثیر گرایش به داشتن تفکر نقادانه بر تسهیل و پیشرفت در مهارت مقاله نویسی استدلالی: بررسی دیدگاه استادان و دانشجویان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Heidari Tabrizi.Hossein
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Heidari Tabrizi.Hossein
اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Hosseinpour.Nafiseh
Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
I
in-Charge.Director
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Iranpour.Shahla
تأثیر موسیقی در آموزش گرامر بر انگیزه و پیشرفت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Isaee.Hossein
Seasoned and Novice English Teachers’ Perceptions of ‘Prospect 2’: A Critical Exploratory Study on Teaching Experience
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Isaee.Hossein
Special Issue: Integrating Brain-Based Learning Activities into Online TESOL Courses: Exploring Different Learning Styles
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Izadpanah.Jafar
استفاده از بازخورد فرازبانی در به خاطرسپاری گرامر: موردی از دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
J
Jafarie.Mahmoud
اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Jalali.Vale
بررسی ترجمه تلمیحات اسامی خاص در بوستان سعدی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Jalali.Vale
EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
K
Kafshchi.Seyehedeh Keyhaneh
Existential Exploration in Beckett's Molloy: Unraveling Narratives through Nussbaum's Capability Lens
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Karami Torkashvand.Atefeh
روایت شناسی: تمرکز قابل تعویض در رنگ ارغوانی آلیس واکر
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Karimniya.Amin
طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Kashi.Hanieh
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Keramat.Reza
جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Khezrinejad.Maryam
Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Khodabakhshzadeh.Hossein
Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Khodareza.Mohammadreza
Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Kuhi.Davud
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
M
Maghsoudi.Najmeh
بررسی دانش بین فرهنگی در وبسایتهای ایرانی و آمریکایی با توجه به تئوری ابعاد فرهنگی هافستد
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Mall-Amiri.Behdokht
A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Manochehrzade.Mehdi
Special Issue:Positive Psychology in SLA (A Book Review)- Special Issue
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Manzari Tavakoli.Milad
تأثیر تکرار تکلیف بر درک، یادآوری و حفظ دقت زمان در سطوح مختلف مهارت زبانی: مقایسه بین بزرگسالان و کودکان
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Mashhadi Heidar.Davood
Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Mazandarani.Omid
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
mohammad jafari. fatemeh
special issue:Projection of Immunity in Teachers’ Level of Thinking in Iranian IELTS Writing Classrooms
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Mohammadi Sadegh.Fatemeh
تحلیل و بررسی نیازهای دانش آموزان ایرانی پایه دهم در یادگیری زبان
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Mohammadi.Mohammad
بررسی صلاحیت بین فرهنگی معلمان زبان انگلیسی و سطح حساسیت بین فرهنگی: داستان تجربه معلمان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Mohebi.Mehrdad
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Montaseri.Ashraf
The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Mosalla Nejad.Afshin
برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Mosalla Nejad.Afshin
The Discourse of Racist Violence in Toni Morrison's The Bluest Eye
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
N
Najafi Karimi.Shaban
ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Nasiripour.Zeinab
Watching Film Through Literary Theories: A Structuralist Reading of Rocky, Kickboxer, Kill Bill I & II, and Southpaw Movies
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Nasrollahi Mouziraji.Atefeh
A Corpus-based Investigation of Lexical Bundles in Iranian Advanced Learners’ Discussion of English and Natives
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Nazari Bagha.Karim
Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Neshaee Moghaddam.Maryam
ورودی واژگان چندوجهی و سمعی و بصری در محیط MALL و تأثیر آن بر انگیزه زبان آموزان ایرانی و توانایی درک مطلب
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
O
Omara.Soraya
فناوری آموزشی در یادگیری زبان: تجزیه و تحلیل درک زبان آموزان پیشرفته زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در موسسه زبان
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
P
Pajoohan Doost.Reza
The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Pasban.Mohsen Ali
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Pirmoradi.Tarlan
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Pourjafari.Fatemeh
خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Pourjafari.Fatemeh
مفهوم هویت و عاملیت زنان در رمان ندیمه اثر مارگارت اتوود
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Pourjafari.Fatemeh
Wandering in the Wilderness of Words: Coetzee’s Magistrate Adrift in Deconstruction
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
R
Rabani Ebrahimi Pour.Kamran
تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Raees Yazdi.Hafeze
جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار
[
Vol.1,
Issue
1
- SpringYear
2022]
Raeesi.Fatemeh
Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Raeesizadeh.Alireza
جنبههای ارتباطی معادلهای جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Rafieyan.Maryam
Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Rahimi rad.Neda
خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Rahimi Tehrani.Afsaneh
تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Rahimi.Fariba
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Rahimi.Fariba
Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Rahimi.Forough
The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Rashtchi.Mojgan
Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Rezaee.Mehrdad
Special issue:An investigation into the Impact of Project-based Learning on Improving Writing and Speaking as Productive Skills
[
Vol.3,
Issue
5
- WinterYear
2024]
Roudgar.Faezeh
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
S
Sabzevari.Marziye
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
salahshoor.farzad
Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Salajeghe.Niloofar
تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Salamati.Kimiya
اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Salehi.Hadi
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Samimi. Fazlolah
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Samimi. Fazlolah
Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Sarkeshikian.Amir
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Seifoori.Zohreh
Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Seifoori.Zohreh
Iranian Bilingual EFL Learners’ Willingness to Communicate across Gender
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Shafiee.Sajad
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Shahabi.Hassan
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Shahabi.Hassan
برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Shahabi.Hassan
Introversion and Extraversion of female characters in Gillian Flynn's Gone Girl: A Jungian Reading
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Shahidi Zandi.Farzaneh
بررسی استراتژی های کنترل احساسات مورد استفاده مدرسین زبان انگلیسی در موسسات کرمان
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Shekarian Behzadi.Akram
تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Siyyari.Masood
Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Soori.Afshin
Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
T
Tabatabaee Lotfi.Seyed Abdolmajid
تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- AutumnYear
2022]
Tabatabaei.Omid
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Tabatabaei.Omid
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Tabatabaei.Omid
توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
TAghipour.Elham
ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران
[
Vol.1,
Issue
4
- WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Tajadini.Massoud
EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Talebizadeh.Fatemeh
رابطه بین وابستگی به فرهنگ بومی و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
V
Vahid Dastjerdi.Hossein
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Vahid Dastjerdi.Hossein
Impact of Technology-based Instruction on the Improvement of Iranian EFL Learners' Metaphorical Competence
[
Vol.3,
Issue
2
- SummerYear
2024]
Vahidi.Taghi
نقش امکانات سمعی-بصری در ایجاد انگیزه فراگیران زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
2
- SummerYear
2022]
Vaziri.Ashraf
A Corpus-based Investigation of Lexical Bundles in Iranian Advanced Learners’ Discussion of English and Natives
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Y
Yarahmadi.Mozhgan
بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
YAZDANI.saeed
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Yunus.Melor Md
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Z
Zahabi nejad.Nazanin
Raging Rhinos and Rebel Souls: Embracing self- identity and Individuality in Ionesco's Rhinoceros
[
Vol.3,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Zamani.Aliakbar
Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners
[
Vol.3,
Issue
3
- AutumnYear
2024]
Zarabi.Hamed
تربیت معلم یا تخلیه معلم: تحلیل انتقادی دوره های تربیت معلم ایرانی (TTC)
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
zare behtash.parivash
The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
zare behtsh.esmail
The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]
Zareian.Ghlam reza
Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges
[
Vol.3,
Issue
1
- SpringYear
2024]