ا

  • افشار کاظمی.محمد علی پیش بینی رفتار بازنشر کاربران با استفاده از یادگیری عمیق از طریق بررسی ارزش محتوایی هر توئیت [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

آ

  • آسایش.فرزاد تأثیر همکاری استراتژیک بر نوآوری محصول با نقش اشتراک دانش: دیدگاه آینده نگر [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • آلبونعیمی.ابراهیم مدل فازی بازاریابی بین المللی محصولات تکنولوژی بنیان حوزه انرژی تجدیدپذیر بادی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ب

  • باران‌دوست.سیامک پیش بینی ابعاد و مولفه‌های نوآوری در مدل کسب‌وکارهای تثبیت شده با رویکرد تفکر طراحی (مورد مطالعه: صنایع منتخب) [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

پ

  • پیله‌وری.نازنین اقتصاد چرخشی در زنجیره تامین توربین بادی؛ الزامات و راهبردها [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ت

  • تارخ.محمدجعفر پیش بینی رفتار بازنشر کاربران با استفاده از یادگیری عمیق از طریق بررسی ارزش محتوایی هر توئیت [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ج

  • جعفری.پژمان توسعه ی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی محصولات پلی الفینی صنعت پتروشیمی ‏‏ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • جلالی.سید مهدی شناسایی پیشایندها و پیامدهای جایگذاری برند در صنعت سینما [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • جمالی.اختر نگاهی آینده‌نگر به ارتقای رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • جهانشاد.آزیتا شناسایی و ارزیابی پیشرانهای استراتژیک و آینده ساز در نظام مالیاتی ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ح

  • حاتمی غریبوند.آرین پیش بینی رفتار بازنشر کاربران با استفاده از یادگیری عمیق از طریق بررسی ارزش محتوایی هر توئیت [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حکیمی ها.مهدی ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه) [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حمیدی فر.فاطمه آینده‌نگری در طراحی مدل توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • حنیفی.حمید تحلیل اثر متقابل و خوشه بندی عوامل موثر بر خودروی خودران با رویکرد آینده نگاری [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • حیدرزاده.ناهیده ارائه مدل زنجیره تامین تعاملی با رویکرد همکاری استراتژیک در صنعت قطعه سازی تبریز [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

خ

  • خمسه.عباس شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری شرکت های نوپای فین تک [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • خیاطیان.محمد صادق تحلیل بیبلیومتریک و روند تماتیک پژوهش‌های حوزه سرمایه‌گذاران فرشته: روندها، شبکه‌ها و شکاف‌های تحقیقاتی [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

د

  • داوری.علی پیش بینی ابعاد و مولفه‌های نوآوری در مدل کسب‌وکارهای تثبیت شده با رویکرد تفکر طراحی (مورد مطالعه: صنایع منتخب) [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

ر

  • روستا.علیرضا مدل فازی بازاریابی بین المللی محصولات تکنولوژی بنیان حوزه انرژی تجدیدپذیر بادی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ز

  • زمانی اسکندری.عین اله شناسایی و ارزیابی پیشرانهای استراتژیک و آینده ساز در نظام مالیاتی ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • زیاری.رضا ارائه مدل زنجیره تامین تعاملی با رویکرد همکاری استراتژیک در صنعت قطعه سازی تبریز [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

س

  • سبحانی.عبدالرضا علم سنجی و ترسیم ساختار و نقشه های علمی مرتبط با «مشارکت ذینفعان در کارآفرینی دانشگاهی» [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • سخدری.کمال پیش بینی ابعاد و مولفه‌های نوآوری در مدل کسب‌وکارهای تثبیت شده با رویکرد تفکر طراحی (مورد مطالعه: صنایع منتخب) [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • سعیدی.حمید ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه) [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • سلطانی.حسن هوشمندسازی سازمانی با تاکید بر نظام اداری پیشرفته [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ش

  • شادنوش.نصرت الله اینده نگاری تاثیر هم آفرینی بر مواجهه با واقعیت افزوده بر ریسک درک شده،اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • شباب.مسعود مدلسازی شبکه همکاری‌های فناورانه مبتنی بر پلتفرم مشترک سخت‌افزاری در تحقیق‌ و توسعه خودرو در گروه سایپا [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • شفیعی رودپشتی.میثم تحلیل بیبلیومتریک و روند تماتیک پژوهش‌های حوزه سرمایه‌گذاران فرشته: روندها، شبکه‌ها و شکاف‌های تحقیقاتی [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • شکیب.اسما شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری شرکت های نوپای فین تک [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • شوال‌پور.سعید شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری شرکت های نوپای فین تک [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ص

  • صادر. شهرام هوشمندسازی سازمانی با تاکید بر نظام اداری پیشرفته [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ط

  • طاهری کیا.فریز شناسایی پیشایندها و پیامدهای جایگذاری برند در صنعت سینما [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ع

  • عابدی.علیرضا نگاهی آینده‌نگر به ارتقای رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • عرب نیا. یاسر تحلیل بیبلیومتریک و روند تماتیک پژوهش‌های حوزه سرمایه‌گذاران فرشته: روندها، شبکه‌ها و شکاف‌های تحقیقاتی [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • عسکری نژادامیری.محسن آینده‌نگری در طراحی مدل توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

غ

  • غریب پور جهان آباد.خداداد توسعه ی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی محصولات پلی الفینی صنعت پتروشیمی ‏‏ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • غفوری.معصومه اینده نگاری تاثیر هم آفرینی بر مواجهه با واقعیت افزوده بر ریسک درک شده،اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ف

  • فروزان مهر.مجید شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری شرکت های نوپای فین تک [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • فقیهی.ابوالحسن ارائه مدل و آینده نگری مهاجرت معکوس نخبگان ایران. [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ق

  • قراگوزلوفرهاد.زهرا تحلیل روندهای محیطی مؤثر بر آینده سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در 10 سال آینده [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

ک

  • کرامتی.راضیه مدلسازی شبکه همکاری‌های فناورانه مبتنی بر پلتفرم مشترک سخت‌افزاری در تحقیق‌ و توسعه خودرو در گروه سایپا [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • کرامتی.راضیه اینده نگاری تاثیر هم آفرینی بر مواجهه با واقعیت افزوده بر ریسک درک شده،اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • کریمی.آصف تحلیل بیبلیومتریک و روند تماتیک پژوهش‌های حوزه سرمایه‌گذاران فرشته: روندها، شبکه‌ها و شکاف‌های تحقیقاتی [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]

م

  • محبی.سراج الدین هوشمندسازی سازمانی با تاکید بر نظام اداری پیشرفته [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • محمد داودی.امیرحسین نگاهی آینده‌نگر به ارتقای رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • محمدخانی.کامران نگاهی آینده‌نگر به ارتقای رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • محمدی پور.حمید شناسایی پیشایندها و پیامدهای جایگذاری برند در صنعت سینما [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا آینده‌نگری در طراحی مدل توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری سازمانی در ایران [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • منطقی.منوچهر تحلیل اثر متقابل و خوشه بندی عوامل موثر بر خودروی خودران با رویکرد آینده نگاری [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • موسی خانی.مرتضی علم سنجی و ترسیم ساختار و نقشه های علمی مرتبط با «مشارکت ذینفعان در کارآفرینی دانشگاهی» [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • مهتدی.رضا مدل فازی بازاریابی بین المللی محصولات تکنولوژی بنیان حوزه انرژی تجدیدپذیر بادی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • مهدیخانی.رسول تأثیر همکاری استراتژیک بر نوآوری محصول با نقش اشتراک دانش: دیدگاه آینده نگر [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • مهربان پور.محمدرضا شناسایی و ارزیابی پیشرانهای استراتژیک و آینده ساز در نظام مالیاتی ایران با رویکرد آینده پژوهی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ن

  • نجف بیگی.رضا ارائه مدل و آینده نگری مهاجرت معکوس نخبگان ایران. [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • نظری زاده.فرهاد تحلیل روندهای محیطی مؤثر بر آینده سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در 10 سال آینده [ دوره36, شماره 140 - بهار سال 1404]
  • نعامی.عبداله مدل فازی بازاریابی بین المللی محصولات تکنولوژی بنیان حوزه انرژی تجدیدپذیر بادی [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • نوروزی.مهناز علم سنجی و ترسیم ساختار و نقشه های علمی مرتبط با «مشارکت ذینفعان در کارآفرینی دانشگاهی» [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]
  • نیک منش.رضا ارائه مدل و آینده نگری مهاجرت معکوس نخبگان ایران. [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

و

  • وظیفه دوست.حسین ارائه مدل خلق ارزش مشترک مبتنی بر رفتار مصرف کننده در پلتفرم های اجتماعی کسب و کارهای دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری(مورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی ابیانه) [ دوره36, شماره 141 - تابستان سال 1404]

ه

  • هنرمند عظیمی.مرتضی ارائه مدل زنجیره تامین تعاملی با رویکرد همکاری استراتژیک در صنعت قطعه سازی تبریز [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]

ی

  • یاوری.فرزاد اقتصاد چرخشی در زنجیره تامین توربین بادی؛ الزامات و راهبردها [ دوره36, شماره 142 - پاییز سال 1404]