بهاری.پروین
طراحی و توسعه پرسشنامه ثباتپذیری تحصیلی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
بهزادی.محمد حسن
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
پ
پورکریمی هاوشکی.مجتبی
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
پیری.موسی
مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دورههای سهگانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
ج
جبراییلی.هاشم
تحلیل نیمرخ نهفته صفات تکانشگری و ارتباط آن با افسردگی، اضطراب، تنیدگی، پشیمانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
جعفرزاده.محمد رحیم
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مبتنی بر کارپوشه و روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری درس آموزههای روانشناختی در قرآن و حدیث در دانشجویان
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
ح
حاجی.منصور
اثر ایمنسازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزههای مثنوی معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
حسینلو.ندا
نقش سبکهای اسنادی و تربیتی در پیشبینی اختلال سلوک با واسطهگری کارکرد اجرائی در دانشآموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
حسینی نسب.سید داوود
اثر ایمنسازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزههای مثنوی معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
حسینی.سیده اسما
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مبتنی بر کارپوشه و روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری درس آموزههای روانشناختی در قرآن و حدیث در دانشجویان
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
حقانی.مریم
ساختار عاملی تأییدی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانشآموزان(SDS)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
حیدری کلجه.نیر
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفههای خوشبینی تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
خ
خانجانی.زینب
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی از طریق نرمافزار تلفن همراه بر مهارتهای تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
خانزاده.مصطفی
مقایسه مهارتهای اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
خزائی.آذر
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
د
دلاور.علی
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
دلاور.علی
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
ر
رستمی.حسین
مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
رسولی.حمید
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
رشیدی.ورهرام
بررسی مقایسهای مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشتههای مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
رضایی تبار.وحید
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
رضایی.علی محمد
پیشبینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روانشناختی با نقش میانجی هیجانهای کلاس درس و طرحوارههای ناسازگار اولیه
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
رنگرز.مریم
مقایسه مهارتهای اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
ز
زارعی زوارکی.اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
زمانی.فاطمه
پیشبینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روانشناختی با نقش میانجی هیجانهای کلاس درس و طرحوارههای ناسازگار اولیه
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
زینالی.علی
نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهتگیری هدف در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
س
ساروخانی.باقر
اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
سروری.مینا
مدلیابی روابط ساختاری تواناییهای شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانشآموزان متوسطه
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
سلیمانی.مهران
نقش سبکهای اسنادی و تربیتی در پیشبینی اختلال سلوک با واسطهگری کارکرد اجرائی در دانشآموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
سواری.کریم
مدل رابطه علی مؤلفههای خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
ش
شاهورانی1.احمد
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شاهی.رضا
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفههای خوشبینی تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
شریعتی.فاطمه
نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهتگیری هدف در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شفیع آبادی.عبدالله
اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
شفیع آبادی.عبدالله
اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
صادقی.علیرضا
مدلیابی روابط ساختاری تواناییهای شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانشآموزان متوسطه
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
ع
عبدالله پور.محمدآزاد
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
عبدالهی.بیژن
طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیامنور
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
عبدزاده.سیماa
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
عسگری.محمد
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
علی پور فتحکوهی.محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانشآموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
علیوندی وفا.مرضیه
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
عیوضی.مهدی
اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفههای خوشبینی تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
ف
فاضل هروی.ناصر
ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
فرزادی.فاطمه
مدل رابطه علی مؤلفههای خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
قاسم زاده.ابوالفضل
ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
قاسمپور.علی
واکاوی ارتباط میان تورم نمرات با ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
قبادیان.مسلم
ساختار عاملی تأییدی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانشآموزان(SDS)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
قربان جهرمی.رضا
نقش سبکهای اسنادی و تربیتی در پیشبینی اختلال سلوک با واسطهگری کارکرد اجرائی در دانشآموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
قویدل.اعظم
تأثیر روش بارش مغزی بر کاهش اختلال یادگیری خواندن در دانشآموزان دوره ابتدائی شهر همدان
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
قهرمانی.جعفر
ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
ک
کیامرثی.آذر
اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
گ
گل محمد نژاد بهرامی.غلامرضا
طراحی و توسعه پرسشنامه ثباتپذیری تحصیلی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
ل
لیوارجانی.شعله
مدل ساختاری نقش واسطهای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
لیوارجانی.شعله
اثر ایمنسازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزههای مثنوی معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
م
محب.نعیمه
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
محسن پور.مریم
مروری نقادانه بر آزمون های سنجش حس عدد
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
مدنی.احمد
واکاوی ارتباط میان تورم نمرات با ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
مرادی.احمد
مدل رابطه علی مؤلفههای خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطهای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
مزروعی.نازیلا
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
معینی.مژگان
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
بررسی مقایسهای مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشتههای مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
موسیوند.محبوبه
ساختار عاملی تأییدی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانشآموزان(SDS)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
مولایی.آقای
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
ن
ناموران گرمی.کبری
بررسی مقایسهای مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشتههای مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
نایبی.متینه
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی از طریق نرمافزار تلفن همراه بر مهارتهای تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
نجارپور استادی.سعید
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانشآموزان دختر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
نقی زاده علمداری.ماهک
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانشآموزان دختر
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1401]
نوری زاده.اکبر
طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیامنور
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]
نیلی.محمدرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیریمعکوس برای دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
ه
هاشمی.تورج
اثربخشی آموزش آگاهی واجشناختی از طریق نرمافزار تلفن همراه بر مهارتهای تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
ی
یاری قراداغلو.علی
مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دورههای سهگانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
یاری قلی.بهبود
طراحی و توسعه پرسشنامه ثباتپذیری تحصیلی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1401]
یزدانی کلیبر.فرحناز
تأثیر روش بارش مغزی بر کاهش اختلال یادگیری خواندن در دانشآموزان دوره ابتدائی شهر همدان
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
یزدی.حمیده
مروری نقادانه بر آزمون های سنجش حس عدد
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1401]
یونسی.جلیل
مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدلهای چندبعدی نظریه سؤال پاسخ در دادههای دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1401]