ا

  • احدی.حسن پیش‌بینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاه‌مدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • احدی.حسن ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

آ

  • آق آتابای.آمنه رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • آهنگری.سعیده تأثیر تدریس مهارت‌های تفکر انتقادی بر انگیزه زبان‌آموزان سطح پبشرفته ایرانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]

ب

  • بهادری خسروشاهی.جعفر تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر انگیزش تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]

پ

  • پژوهی.طاهره ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و پیش دانشگاهی‌های شهر گچساران) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]

ج

  • جوادی.رحم خدا پیش‌بینی کیفیت زندگی کاری معلمان زن براساس تعارض کار-خانواده و تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]

ح

  • حاج حسینی.منصوره آموزش مهارت‌های زندگی در هنرستان‌ها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • حدیدی‌تمجید.نسرین تأثیر تدریس مهارت‌های تفکر انتقادی بر انگیزه زبان‌آموزان سطح پبشرفته ایرانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • حسنی.جعفر پیش‌بینی کیفیت زندگی کاری معلمان زن براساس تعارض کار-خانواده و تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • حسینی اصل.مریم بررسی تأثیر آموزش جنسی بر افزایش دانش جنسی والدین و احساس کفایت آنان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • حسینی نسب.سید داوود اثر بخشی نمایش عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در کودکان پیش‌دبستانی شهرستان مراغه [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

د

  • درخشان.مژگان راه‌کارهای ارتقای شایستگی‌های مدیران گروه‌های آموزشی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • درخشان.نوشین ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

ر

  • رجبی.هومن اثربخشی درمان فراشناختی (MCT) در تغییر سطح باورهای فراشناختی و نگرانی از تصویر بدنی دانش‌آموزان دختر افسرده [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • رستمی.چنگیز اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرش‌های ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • رستمی.مریم اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی، بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش‌آموزان به یادگیری درس علوم تجربی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • رسولی.محسن پیش‌بینی کیفیت زندگی کاری معلمان زن براساس تعارض کار-خانواده و تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • رشید.خسرو بررسی تأثیر آموزش جنسی بر افزایش دانش جنسی والدین و احساس کفایت آنان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]

ز

  • زارعی.حیدرعلی تأثیر آموزش ایمن‌سازی در مقابل استرس بر کاهش اضطراب امتحان و افزایش عملکرد تحصیلی در درس فیزیک [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • زندی.خلیل راه‌کارهای ارتقای شایستگی‌های مدیران گروه‌های آموزشی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • زندی.سعید آموزش مهارت‌های زندگی در هنرستان‌ها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

س

  • ستایشی اظهری.محمد رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • سرندی.پرویز بررسی تأثیر تکلیف شب بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان ارومیه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • سعادتمند.زهره تأثیر اجرای آزمون‌های عملکردی در درس علوم تجربی در میزان پیشرفت، نگرش تحصیلی و قدرت یادداری دانش‌آموزان دوره اول متوسطه شهرستان مبارکه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • سیف.علی اکبر ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

ع

  • عالم دیانتی.فاطمه تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • عبدی.رضا نقش میانجی جهت‌گیری اهداف پیشرفت در رابطه بین کمال‌گرایی و عملکرد تحصیلی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • عبدی.علی اثربخشی روش آموزش مبتنی بر اثرات بارشناختی بر پیشرفت درسی، بارشناختی ادراک شده و انگیزش دانش‌آموزان به یادگیری درس علوم تجربی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • عنایتی.ترانه بررسی وضعیت سبک‎های تعاملی معلمان ریاضی با دانش‎آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]

غ

  • غریبی.حسن اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرش‌های ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • غضنفری.فیروزه اثربخشی درمان فراشناختی (MCT) در تغییر سطح باورهای فراشناختی و نگرانی از تصویر بدنی دانش‌آموزان دختر افسرده [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • غلامحسین زاده.مهسا مدل‌سازی معادله ساختاری اثربخشی تدریس معلمان ریاضی دوره متوسطه شرق استان مازندران در سال تحصیلی 95 -1394 [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]

ف

  • فاتحی چنار.فرداد نقش شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران ریاضی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان مدارس عادی و خاص [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • فیضی.ایوب رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]

ق

  • قادری.مصطفی آموزش تاریخ محلی در برنامه‌ی درسی تاریخ از دیدگاه معلمان تاریخ و دانش‌آموزان دوره متوسطه (مطالعه موردی استان کهکیلویه و بویراحمد) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]

ک

  • کیامنش.علیرضا پیش‌بینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاه‌مدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • کیامنش.علیرضا ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی پرسشنامه انگیزش تحصیلی حالتی(ASM) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

ل

  • لیوارجانی.شعله بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر یادگیری درس ریاضی و اضطراب دانش‌آموزان دختر دوره‌ی اول متوسطه شهرستان بستان‌آباد در سال‌تحصیلی 95-1394 [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]

م

  • محب.نعیمه تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • محبی.مینا رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • محمدی.دل آرام پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ارزش اهمیت و هزینه‌ی مرتبط با تکلیف [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • محمدیان.کویستان رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • مرشدیان.محبوبه تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • مساواتی‌آذر.پریسا پیش‌بینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاه‌مدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • مطهری نژاد.حسین نقش شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران ریاضی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان مدارس عادی و خاص [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • ملکی آوارسین.صادق فراتحلیل رابطه‌ی هوش‌هیجانی و پیشرفت‌تحصیلی در پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی زبان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • منقی.تریفه اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرش‌های ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • موسوی.فرانک نقش ارزشیابی الکترونیکی بر میزان اضطراب امتحان در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • میرنسب.میرمحمود رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]

ن

  • نادی.محمد علی ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس خشونت معلم (دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و پیش دانشگاهی‌های شهر گچساران) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • نجفی.حسین فراتحلیل رابطه‌ی هوش‌هیجانی و پیشرفت‌تحصیلی در پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی زبان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

و

  • وحدت.رقیه مقایسه تأثیر آموزش مطالعه و برنامه‌ریزی با استفاده از محتوی الکترونیکی و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی درس زیست‌شناسی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]

ه

  • همتی.فاطمه تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]

ی

  • یارمحمدزاده.پیمان رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • یزدانی.فریدون دسته‌بندی شاخص‌های سنجش کیفیت محتوای کتاب‌های درسی دورۀ ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • یوسف پور.نسرین نقش ارزشیابی الکترونیکی بر میزان اضطراب امتحان در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]