ب

  • برقی مقدم.جعفر ارتباط بین سبک های هویت با عوامل برانگیزاننده و احساس موفقیت در پسران نوجوان نخبه رشته ورزشی کاراته [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • بیرامی.منصور ارتباط شیوه تربیتی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان راهنمایی مدارس شهر ایلخچی [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]

چ

  • چلبیانلو.غلامرضا مقایسه استرس شغلی و شادکامی ذهنی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]

ح

  • حسینی نسب.داود بررسی رابطه هوش‌هیجانی با افسردگی و اضطراب دختران نوجوان مشکین شهردر سال 89 [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • حسینی‌نسب.سیدداود بررسی تأثیر استفاده از وبلاگ نویسی بر پیشرفت تحصیلی و میزان علاقة دانش‌آموزان به یادگیری درس زبان‌انگلیسی [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]

خ

  • خانجانی.زینب بررسی رابطه هوش‌هیجانی با افسردگی و اضطراب دختران نوجوان مشکین شهردر سال 89 [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • خدیوی.اسدالله بررسی رابطه مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده با نگرش کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نقده در سال‌تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]

ر

  • راستگو.اعظم بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • راستگو.اعظم بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]
  • رجبی.سوران نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • رضایی.اکبر رابطه بین باورهای شناختی و نگرش به رفتارهای کمک طلبی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • رضائی.اکبر ساختار عاملی مجموعه آزمون‌های استعداد چند بعدی (MAB) [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]

ز

  • زاهد.عادل نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]

س

  • سجادیان.ایلناز بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • سرندی.پرویز بررسی رابطه سبک‌های هویتی و نقش تعهد هویت با میزان بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]

ش

  • شریفی.سعید مؤلفه‌های آموزش فرهنگ شهروندی برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی تحصیلی با تأکید بر حیطه آموزه‌های دینی و شهروند الکترونیک* [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]

ط

  • طالبی.بهنام مقایسه استرس شغلی و شادکامی ذهنی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]
  • طالبی.بهنام ارائه مدل جهت انتخاب رؤسای واحدها در دانشگاه آزاد اسلامی(بر اساس منطق فازی) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]

ع

  • عبداللهی.فردین بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]

گ

  • گلمکانی.دکتر گلمکانی بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]

ل

  • لیوارجانی.شعله بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1389]

م

  • مصرآبادی.جواد هنجاریابی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه تجدید نظر شده سنجش نگرش نسبت به مدرسه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • مصرآبادی.جواد رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهت‌گیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]
  • مصرآبادی.جواد بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزت نفس دانش‌آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه تبریز [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]
  • ملک شاهی.علیرضا بررسی رابطه‌ی بین مؤلفه‌های هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]

ن

  • نادی.محمدعلی بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • نادی.محمدعلی تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388 [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1389]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1389]
  • نامور.یوسف بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی* [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]

و

  • واحدی.شهرام رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهت‌گیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1389]