ابراهمیان.کریستینه
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
احمدی.رضا
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
اسمعیلی.سحر
مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
اقدسی.علینقی
مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
امین بیدختی.علی اکبر
اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانشآموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
آ
آریانپور.حمیدرضا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
آزموده.معصومه
اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانههای اضطراب، نارسایی توجه و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی در تبریز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
آیتاله فتحی.آیتاله آیتاله فتحی
اثربخشی آموزش هوشهیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ب
بازدار.صیاد
اثربخشی آموزش هوشهیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
باغبانی.زهرا
اثربخشی سازمان دهندههایتصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
باقرپور.معصومه
تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
باقری.محسن
تأثیر آموزش برنامهنویسی با نرمافزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
بختیارپور.سعید
طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشجویان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
بختیارپور.سعید
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
برزگر بفرویی.مهدی
شاخصهای روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
بهمئی.لیلا
ارائه الگویی برای سنجش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی: مورد مطالعه شهرستان اندیمشک
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
بیاضی.نجیبه
مقایسه اهمالکاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس عضویت آنان در شبکههای مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
بیرامی.منصور
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
بیرنگ.نسرین
اثربخشی بازیدرمانی خلاقیتمحور بر عزتنفس، خلاقیت و کمرویی دانشآموزان کمروی مقطع ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
پ
پناه علی.امیر
مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
پورباغبان.سجاد
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
ت
تکلوی.سمیه
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
چ
چرامی.مریم
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
چناری.زمرد
ارائه الگویی برای سنجش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی: مورد مطالعه شهرستان اندیمشک
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
ح
حبیبیکلیبر.رامین
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
حجتی.محمد
تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایدهپردازی خودکشی در دانشآموزان دارای تصویر بدن منفی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
حیدری لقب.طاهره
اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانشآموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
حیدریانی.لیلا
شاخصهای روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
حیدریی.علیرضا
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
خ
خدیوی.اسدالله
تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
خرمایی.فرهاد
رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیلگریزی دانشآموزان: نقش واسطهای ادراک خود
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
د
دانشور.زرین
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
درخشان.نوشین
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ر
راجبی.علیرضا
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
رزبان.سمیه
تأثیر آموزش برنامهنویسی با نرمافزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
رزمی.علیرضا
اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانههای اضطراب، نارسایی توجه و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی در تبریز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
رضایی.اکبر
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
س
ستاری ساربانقلی.حسن
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
سرداری.باقر
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با علایم اهمال کاری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
ش
شاکری.رقیه
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
شاه حسینی.سعید
تأثیر آموزش برنامهنویسی با نرمافزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
شریفی.طیبه
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
شریفی.طیبه
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
شعاعی.لیلا
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
شکوهی.محمدجعفر
نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
ص
صالح اردستانی.سمیرا
رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیلگریزی دانشآموزان: نقش واسطهای ادراک خود
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
ط
طالع پسند.سیاوش
اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر درگیری تحصیلی رفتاری و شناختی دانشآموزان مدارس ابتدایی شهر سمنان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
طوفان.سحر
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ع
عباسی.محمد
تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایدهپردازی خودکشی در دانشآموزان دارای تصویر بدن منفی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
عسگری.پرویز
نقش تعدیلکننده اضطراب امتحان در تأثیر آموزش همشاگردی بر اهمالکاری تحصیلی: فایده اضطراب امتحان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
غریب پور.افرا
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
غضنفری.احمد
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
غضنفری.احمد
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
ف
فتحی آذر.اسکندر
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
فتحیآذر.اسکندر
تعیین و تبیین اصول یادگیری مبتنی بر فرآیندهای شناختی مغز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
فرید.ابوالفضل
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
فرید.ابوالفضل
اثربخشی سازمان دهندههایتصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
ق
قدم پور.عزت الله
شاخصهای روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
قدم پور.عزت الله
تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر تصویر بدنی، اضطراب اجتماعی و ایدهپردازی خودکشی در دانشآموزان دارای تصویر بدن منفی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
قهرمان.مریم
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
قهرمانی.جعفر
شناسایی و تعیین اهمیت مؤلفههای آموزش موسیقی در کتب دوره متوسطه و هنرستانهای موسیقی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
ک
کاظمی.الهام
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
کشتورز کندازی.احسان
نقش واسطهای خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در رابطه عزت نفس با شادکامی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
کوهستانی.بهروز
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
گ
گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه فلسفه زندگی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
م
محرمی.نسا
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با علایم اهمال کاری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
محمد زاده.رحمت
سنجش و ارزیابی میزان استفاده از شاخصههای فرهنگ ایرانی-اسلامی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری (نمونه موردی: دانشگاه تهران)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
محمدی.شروین
اثربخشی آموزش هوشهیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
محمودی.فیروز
تأثیر برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی بر ادراک حل مسئله و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
محمودی.فیروز
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانشآموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]
مرادی.سارا
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
مرادینسب.حسین
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
مساواتیآذر.پریسا
مقایسه اهمالکاری تحصیلی، پرخاشگری و درگیری تحصیلی دانشآموزان بر اساس عضویت آنان در شبکههای مجازی در دوره اول متوسطه دخترانه شهر تبریز
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
مصرآبادی.جواد
اثربخشی سازمان دهندههایتصویری بر دانش، درک و کاربرد مفاهیم علوم تجربی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
معینیان.نرمینه
بررسی رابطه خود پنداره، عزت نفس و عوامل دموگرافیک با بعد کنترل وزن مدیریت بدن در پرتو دیدگاههای مبتنی بر آموزش الگوهای فرهنگ مصرف (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
ملاصالحی.ودیهه
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ملکی آوارسین.صادق
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه مدل شایستگی های مدیران آموزشی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1399]
موسوی پور.خدیجه
تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ن
نظرزاده.مسعود
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر دانش فراشناختی و خودپنداره آموزشی دانشآموزان دختر پایه پنجم شهر شیراز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
و
وزیری.بهرام
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
ه
هاشمی.تورج
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1399]
هاشمی.تورج
اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانههای اضطراب، نارسایی توجه و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی در تبریز
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1399]
همایی.رضوان
طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشجویان
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1399]