احمدی.رحیم
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
اسحاقی مقدم.فائزه
نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
اسدزاده.حسن
تأثیر برنامه توانمندسازی روانشناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانشآموز، هیجانات و خوشبینی تحصیلی معلمان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
اعتمادی نیا.مهین
مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهنآگاهی کودک محور و برنامه والدین سالهای باورنکردنی(IY) بر نشانههای برونیسازی شده دانشآموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
افرا.رقیه
شناسایی چالشها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی در نرمافزار شاد توسط نومعلمان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
افشارپور.سمیه
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
اقدسی.علی
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی رجیوامیلیا و هایاسکوپ بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی نوآموزان پیشدبستان شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
اوبالاسی.اناهیتا
مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهنآگاهی کودک محور و برنامه والدین سالهای باورنکردنی(IY) بر نشانههای برونیسازی شده دانشآموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
اینانلو.مهدی
پیشبینی سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای مقابلهای و اخلاق تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
آ
آخوندزاده آرانی.علی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
آربزی.محسن
رابطة ساختاری منشهای مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
آزموده.معصومه
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
آزموده.معصومه
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
آیتاله فتحی.آیتاله آیتاله فتحی
تأثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بیسرپرست
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ب
برزگر بفرویی.مهدی
تأثیر آموزش سخترویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
بهاری.پروین
طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ت
تقوی قراملکی.مهدیه
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر نشخوار فکری، نگرانی و حساسیت اضطرابی در افراد با نشانههای اختلالات اضطرابی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
جابرانصاری.عطااله
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
جمالزاده.محمّد
پیشبینی سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای مقابلهای و اخلاق تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
چ
چنگیزی.فرشته
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
ح
حبیب زاده.عباس
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
حسین پور.علیرضا
نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
حسینی نسب.سید داوود
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارتهای هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
خ
خادمی.علی
مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهنآگاهی کودک محور و برنامه والدین سالهای باورنکردنی(IY) بر نشانههای برونیسازی شده دانشآموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
خرمایی.فرهاد
رابطة ساختاری منشهای مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
خسروی بابادی.علی اکبر
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
خلیلی خضرآبادی.مهدیه
نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ر
رحیمی.مهدیه
شناسایی چالشها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی در نرمافزار شاد توسط نومعلمان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
رحیمیان بوگر.اسحق
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانشآموزان شهرستان یزد
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
رضایی.اکبر
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دورههای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ز
زارع.فاطمه
نقش واسطهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روانشناختی و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
زارع.معصومه
رابطة ساختاری منشهای مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
زیرک پور نامی ور.مریم
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
زینالی.علی
نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیشبینی یادگیری خودراهبر دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
س
سارانی.هادی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ستایشی اظهری.محمد
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
سجادیان.ایلناز
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
سرداری.باقر
نقش واسطهای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
سلطانی دزکی.سمیه
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
سلیمانی.مجید
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ش
شفیعی.محمد
تأثیر آموزش سخترویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
شکری.امید
تأثیر برنامه توانمندسازی روانشناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانشآموز، هیجانات و خوشبینی تحصیلی معلمان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
شیخعلیزاده.سیاووش
طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ص
صیادی قصبه.محدثه
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ط
طالبی.بهنام
ارزیابی بهرهوری سازمانهای آموزشی به روش داده بنیاد طراحی مدل (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
طالع پسند.سیاوش
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانشآموزان شهرستان یزد
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ع
عابدینی.خدیجه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانشآموزان شهرستان یزد
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
عباس نژاد.مینا
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی رجیوامیلیا و هایاسکوپ بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی نوآموزان پیشدبستان شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
عباسقلی زاده.محمد
ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقهای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
عباسی.محمد
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوانسازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان کنکوری
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
عراقیه.علیرضا
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
عظیمی.کامیار
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان دوره اول متوسطه ایرانی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ف
فریدیان.کبری
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دورههای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ق
قدم پور.عزت الله
تأثیر آموزش سخترویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
ک
کرامتی.انسی
شناسایی چالشها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی در نرمافزار شاد توسط نومعلمان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
گل محمد نژاد بهرامی.غلامرضا
طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ل
لیوارجانی.شعله
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
م
محب.نعیمه
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر نشخوار فکری، نگرانی و حساسیت اضطرابی در افراد با نشانههای اختلالات اضطرابی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
محمود علیلو.مجید
مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهنآگاهی کودک محور و برنامه والدین سالهای باورنکردنی(IY) بر نشانههای برونیسازی شده دانشآموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
مراتی.علیرضا
تأثیر آموزش سخترویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
مرادی.سعید
ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
مصرآبادی.جواد
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دورههای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
مقتدر.لیلا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
ملکی آوارسین.صادق
ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقهای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
ارزیابی بهرهوری سازمانهای آموزشی به روش داده بنیاد طراحی مدل (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
میرزاحسینی.حسن
مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخهای مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
ن
نادی.محمد علی
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانشآموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
[
دوره14,
شماره
56
- تابستانسال
1401]
نجارپور استادی.سعید
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1400]
نوروزبخش حاجی کندی.راضیه
اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیلگری جنسیت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
و
واحدی.شهرام
اثربخشی مداخله ذهنآگاهی مبتنی بر روایتدرمانی گروهی بر بهبود بازدههای شناختی، در دانشآموزان دارای نشانگان افسردگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
واله.مونا
تأثیر برنامه توانمندسازی روانشناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانشآموز، هیجانات و خوشبینی تحصیلی معلمان
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]
ه
هاشمی نصرت آباد.تورج
اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیلگری جنسیت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1400]
هاشمی.تورج
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی رجیوامیلیا و هایاسکوپ بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی نوآموزان پیشدبستان شهر تبریز
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1400]