احمدی.زهرا
ارزیابی عملکرد شعبات بیمه نوین با استفاده از الگوی BSC و روش Topsis
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
اشکان پور.معصومه
عملکردکارکنان درموقعیت های استخدامی مختلف: شواهدی از شبکه بهداشت شهرستان رشت
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
اکبری مقدم.بیت اله
نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
الوندی.محسن
نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
انصاری فرشاد.علی
بهبود یک مدل تصمیمگیری ردهای در فرآیند برونسپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
ب
بامنی مقدم.محمد
بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
بوجاری.حسین
بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
بیرانوند.پری
بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
پ
پشنگ.لیلا
بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل)
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
ت
تیمورنژاد.کاوه
بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
ج
جعفری.فرزانه
نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
ح
حسن پور.اکبر
پژوهشی پیرامون تحلیل و تبیین اخلاق اسلامی کار در سازمان¬های دولتی ایران (مطالعه موردی: سازمان¬های دولتی استان قزوین)
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
حسن زاده.رقیه
ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
حسنعلی پور هریس.رحمن
پژوهشی پیرامون تحلیل و تبیین اخلاق اسلامی کار در سازمان¬های دولتی ایران (مطالعه موردی: سازمان¬های دولتی استان قزوین)
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
حسنعلی پور هریس.رحمن
بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان و تعهد سازمانی کارکنان
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
حق خواه.داوود
ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
حمیدی.ناصر
طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران)
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
خ
خسروی.مینا
بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
خیری.بهرام
بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل)
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
ر
راه چمنی.احمد
بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان امور مالیاتی استان گلستان
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
رسولیان.محسن
بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
رضایی.فرزین
ارزیابی عملکرد شعبات بیمه نوین با استفاده از الگوی BSC و روش Topsis
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
رنگریز.حسن
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
رهنورد.فرج الله
معماری نظام اداری در پرتو سیاست های کلی ابلاغی
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
ز
زارع علمی.سمیه
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
ص
صابری.نرگس
ارائه مدلی جهت حل مسئله انتخاب تأمینکنندگان با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری و تحلیل عاملی (مورد مطالعه: شرکت سازه گستر سایپا)
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
ط
طالقانی.محمد
طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران)
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
طهوری.مالک
نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
طیبی.سعید
بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان امور مالیاتی استان گلستان
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
ع
عبقری.مریم
بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید
[
دوره4,
شماره
11
- زمستانسال
1391]
ک
کیانی ماوی.رضا
بررسی و مقایسه تمایل کارآفرینی دانشجویان دختر و پسر رشته تربیت بدنی و ارائه مدلی برای سنجش تمایل کارآفرینی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
کیانی ماوی.ندا
بررسی و مقایسه تمایل کارآفرینی دانشجویان دختر و پسر رشته تربیت بدنی و ارائه مدلی برای سنجش تمایل کارآفرینی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
م
محرابی.جواد
بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
محمودی.مریم سادات
بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
مدیری.محمود
بهبود یک مدل تصمیمگیری ردهای در فرآیند برونسپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
موسی خانی.مرتضی
ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
مهدیان.محمد جعفر
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان
[
دوره4,
شماره
10
- پاییزسال
1391]
مهرداد.حسین
بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]
ن
نخبه زعیم.نوید
بررسی برخی از عوامل اثرگذار بر تمایل به خرید تفننی
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1391]
نعلچی کاشی.علیرضا
بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی
[
دوره4,
شماره
8
- بهارسال
1391]