اسکندری.محمود
بررسی موانع اجرای نظام پیشنهادها در سازمان¬های دولتی از نظر کارکنان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
ایرانی.ندا
بررسی نقش ارزش مبتنیبر فایده و لذتجویانه در رضایت مصرفکنندگان از خرید پوشاک در ایران
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
آ
آذر.مهدی
بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی از نظر مدیران و کارکنان
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
ج
جواهری زاده.ناصر
مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
ح
حسن پور.اکبر
بررسی موانع اجرای نظام پیشنهادها در سازمان¬های دولتی از نظر کارکنان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
حسین پور.داوود
بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی از نظر مدیران و کارکنان
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش ارزش مبتنیبر فایده و لذتجویانه در رضایت مصرفکنندگان از خرید پوشاک در ایران
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
خ
خواجه.مصطفی
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
د
دباغ.سروش
بهرهگیری از سیاستهای طرف تقاضا در اخلاق کسب و کار
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
ر
رضایی.فرزین
مقایسه قدرت پیش بینی الگوهای ورشکستگی زاوگین ،زیمسکی و شیراتا در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
رنگریز.حسن
بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
س
سبزیکاران.اسماعیل
بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
سلامی.هادی
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
ص
صانعی.مهدی
الماس رهبری معنوی در نظام اداری ایران
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
گ
گل دوز.مهدی
مقایسه قدرت پیش بینی الگوهای ورشکستگی زاوگین ،زیمسکی و شیراتا در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
م
محرابی.جواد
مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
موسی خانی.مرتضی
بررسی و تجزیه وتحلیل اثر بخشی دوره های آموزشی کارکنان ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی والا قطعه)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
موسی خانی.مرتضی
بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی
[
دوره3,
شماره
7
- تابستانسال
1390]
مهرگاه.محمدرضا
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه¬ای
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]
میری.عبدالرضا
بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده¬های نفتی ایران (منطقه تهران)
[
دوره3,
شماره
6
- بهارسال
1390]