S

  • Sadeghi.Karim Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Sadoughi.Raziyeh EFL Undergraduate Students' Critical Thinking Ability and Reading Comprehension Performance [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes [ Vol.15, Issue 31 - Winter Year 2022]
  • Sepehri.Mehrdad میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Shafiee.Sajad میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم [ Vol.15, Issue 30 - Autumn Year 2022]