S

  • Saeidi.Mahnaz بررسی تماس بین فرهنگی بین دانشجویان زبان خارجی ایرانی: اعتبارسنجی پرسشنامه [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Saidi.Mavadat ارزیابی مهارت خواندن و درک مطلب در کتاب ویژن ۳ و زبان انگلیسی پیش دانشگاهی براساس دسته بندی فریمن (۱۴۰۰) و دیدگاه معلمان [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Samoudi.Negin ارزیابی یک کتاب درسی ELT: یک معیار دو مرحله ای [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Sepehri.Mehrdad تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Seyedebrahimi.Samin تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]