Saeidi.Mahnaz
بررسی تماس بین فرهنگی بین دانشجویان زبان خارجی ایرانی: اعتبارسنجی پرسشنامه
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Saidi.Mavadat
ارزیابی مهارت خواندن و درک مطلب در کتاب ویژن ۳ و زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
براساس دسته بندی فریمن (۱۴۰۰) و دیدگاه معلمان
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Samoudi.Negin
ارزیابی یک کتاب درسی ELT: یک معیار دو مرحله ای
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Sepehri.Mehrdad
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]