M

  • Mahmoudi.Asgar تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Mansouri Nejad.ALi ارزیابی سطح تفسیری فرکلاف از طریق معیار نیکی: یک نمونه ایرانی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Memari.Mehran بررسی تأثیرات بازخورد فرازبانشناختی معلم در مقابل بازخورد متقابل مبتنی بر همکاری بر عملکرد نوشتن دانش‌آموزان [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Mojaverian.Mansoureh تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]