• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 3
  • شماره1 دوره3
  • 1
    شماره 1 دوره 3 بهار 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش اضطراب سلامت، انگیزش درونی و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی و اجتماعی در نوجوانان پسر شهر زنجان
        مجید الماسی محمدرضا نوروزی همایون سپیده فغانی داریوش امینی
        10.30495/hpsbjourna.2023.1964338.1114
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه حل محور بر خودکارآمدی و رضایت زناشویی زنان متاهل
        پروانه قدسی سعیده سجادی
        10.30495/hpsbjourna.2023.1955266.1100
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثر انجام آیین ها بر بهبود خودمهارگری از طریق افزایش خودنظم بخشی
        ابراهیم احمدی ابراهیم رنگرز حجت حاتمی مریم صوفی نژاد
        10.30495/hpsbjourna.2022.1973167.1137
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی با اشتیاق شغلی و رفتار شهروندی سازمانی
        مرضیه حیدری
        10.30495/hpsbjourna.2022.1957234.1084
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تدوین مدل رفتارهای آسیب به خود براساس راهبردهای شناختی تنظیم ‌هیجانی در نوجوانان مراجعه-کننده به مراکزDICشهرتهران : نقش واسطه‌ای کنترل تکانه
        مژگان عباسی آبرزگه مجید ضرغام حاجبی علیرضا آقایوسفی
        10.30495/hpsbjourna.2023.1964575.1115
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - پیش بینی گرایش به مصرف سیگار بر اساس کنترل ادراکی با میانجی‌گری ادراک خطر
        فاطمه زارعی افسانه طاهری نسترن شریفی
        10.30495/hpsbjourna.2023.1958752.1093
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود