ا

  • احمدی.جاوید بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.رضا راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اکابر.یعقوب ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • الهی.غلامرضا استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

آ

  • آروین.رسول رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آقاسی.سعید اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آندرواژ.لیلا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ب

  • باقری.رامین شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بخارائیان.مریم استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بخارائیان.مریم رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بهرامی کیا.مهناز عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاه‌های تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیات.امید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

پ

  • پقه.عبدالعزیز شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پور قاسمی.شهرزاد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورتیمور.علی اصغر ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ث

  • ثنایی پور.هادی اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

چ

  • چراغعلی.محمودرضا اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ح

  • حسینی روش.سیدمحمدحسین تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید علمه تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.نواب شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حکیم پور.حسین اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

خ

  • خادمی.ابراهیم واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • خلیلی.فرزانه بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیزاب.راضیه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خیزاب.ریحانه بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]

د

  • دلوی.محمدرضا اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ر

  • رحمانی منش.مریم تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رحمتی.فریبا خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رحیم پور.امیر طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رستمی جام خانه.مریم بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستمی.باقر واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضایی راد.فاطمه تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

س

  • سعیدی.پرویز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سعیدی.پرویز رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سکینی.زهرا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ش

  • شاه طالبی.بدری تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریف زاده.محمد شریف اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شوکت پور.محمد حسین راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیرازی.حسین تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ص

  • صابری حقایق.رحمتعلی اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی ده چشمه.مهرداد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صالحی.محمد حسین رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

غ

  • غفاری.پیمان تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ف

  • فتاحی.وحید ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فرخیان.ساحل طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قدیمی.هادی تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

گ

  • گرگانلی دوجی.جمادوردی استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ل

  • لاله زاری مصلی.بهزاد اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

م

  • محمدزاده اماموردیخان.زهرا اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی نژاد.حامد رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمودزاده.مهدی اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مختاری کرچگانی.مسعود اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مدبری.ایمان واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معصومی.الهه رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدم.امیر تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میثاقی.حسن طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزایی.وحید واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ن

  • ناروئی.بهمن اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نصیری.مجید بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نگهداری.علی اصغر تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نوبخت رمضانی.زهرا رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

و

  • وظیفه دوست.حسین مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ولی پور.پیمان خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ولی پور.پیمان تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ه

  • هوشنگی.فاطمه رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]