احمد امیری خراسانی.علی اکبر
آزمون الگوی مفهومی بین ادراک از محیط یادگیری و احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه¬اي سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ممسنی
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
آ
آقا محمدی.مژگان
طراحی بسته آموزشی سبک مقابله اسلامی در مواجهه با بیماری کرونا
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ب
برزگر.نادر
تبیین عناصر ارزیابی عملکرد مدارس اثربخش و ارائه الگوی بهینه با رویکرد داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ح
حاجی پور عبایی.نجمه
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
حدادنیا.سیروس
آزمون الگوی مفهومی نقش تعلق به مدرسه در رابطه بین فرهنگ مدرسه و سلامت روان دانش آموزان ابتدایی
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
حقیقی.فهیمه السادات
طراحی و تدوین الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی استان البرز بر اساس الگوی کشورهای ترکیه و آلمان
[
دوره3,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
حکیم زاده.رضوان
تبیین عناصر ارزیابی عملکرد مدارس اثربخش و ارائه الگوی بهینه با رویکرد داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
خ
خادم محترم.خلیل
طراحی الگوی توسعه مسئولیت پذیری مدیران آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ر
رمضانی. رویا
تبیین عناصر ارزیابی عملکرد مدارس اثربخش و ارائه الگوی بهینه با رویکرد داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ز
زین الدینی میمند.زهرا
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
سعادتمند.زهره
تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ش
شفیعی.ناهید
تبیین عناصر ارزیابی عملکرد مدارس اثربخش و ارائه الگوی بهینه با رویکرد داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ص
صفری. امید
آزمون الگوی مفهومی بین ادراک از محیط یادگیری و احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه¬اي سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ممسنی
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ط
طوافی. احمد
طراحی و تدوین الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی استان البرز بر اساس الگوی کشورهای ترکیه و آلمان
[
دوره3,
شماره
2
- زمستانسال
1403]
طوفان فرد. خدیجه
تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ع
عطایی فر. ربابه
پیش بینی مکانیسمهای دفاعی بر اساس طرحوارههای ناساگار اولیه و سبکهای دلبستگی در دانشجویان
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
ف
فراقی.قادر
تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانشآموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفتشناختی علوم اعصاب تربیتی
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]
فرمهینی فراهانی.محسن
تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانشآموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفتشناختی علوم اعصاب تربیتی
[
دوره3,
شماره
1
- پاییزسال
1403]