ا

  • ابراهیمی.سارا پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احراری.غفور تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احمدی ممکانی.حمیرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احمدی.تهمینه نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اسدزاده.حسن مقایسه‌ی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری.مهدی تبیین آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • الله کرمی.آزاد نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • امیری.مجید آسیب شناسی برنامه‌درسی هنر در بعدهای طراحی،فعالیت‌های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • انصاریان.فهیمه بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ب

  • بخشی پور.ابوالفضل بررسی علل عدم اسـتقبال دانشـجویان دختـر و پسـردانشگاه آزاد اسلامی منطقه نه از خدمات مراکز مشاوره [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1383]
  • بدری.رحیم تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • بریمانی.ابوالقاسم بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • بهرامی.نرگس تعیین اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر مداخلات شناختی-رفتاری (CBT) بر کنترل خشم دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • بهزادفر.فاطمه رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

پ

  • پارسا.عبدالله بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • پرورش.مریم تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه‌های کندوکاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • پور فرج عمران.مجید بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • پیرانی.ذبیح بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ت

  • ترکاشوند.سینا پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • تکلوی.سمیه مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ج

  • جعفری هرندی.رضا ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • جلیلی.سریه رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • جناب زاده رودباری.مریم بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • جهان.}واد بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ح

  • حبیبی.زهرا رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حجت خواه.سید محسن پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حسین خانزاده.عباسعلی رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه‌های کندوکاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

خ

  • خالق خواه.علی بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • خلخالی.علی بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • خورشیدیان.حمید رضا مقایسه سلامت عمومی،شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم مازندران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • خورشیدیان.حمید رضا مقایسه سلامت عمومی،شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم مازندران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

د

  • دوستی.یارعلی مقایسه سلامت عمومی،شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم مازندران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ر

  • رسولی.آراس اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • رشیدی.علیرضا پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • رضایی شریف.علی بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • رودگرنژاد.فروغ زمینه یابی برنامه های آموزش دانشگاهی در پرورش ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی) [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ز

  • زکی زاده.مریم مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.خلیل کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • زندی.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

س

  • سجادی.احمد ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سجادیان.ایلناز پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم و ششم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سعدی.محمدرضا رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سعیدیان.نرگس بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه واکاوی پدیده ی گسست نسلی و راههای برون رفت با رویکرد تربیتی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سلیمی.فرزانه پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان دختر پایه‌ی پنجم و ششم ابتدایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سیدنوری.سیده زهرا رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • سیفی.محمد ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ش

  • شریفی.طیبه مقایسه‌ی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • شکرانی.فاطمه بررسی جایگاه ابعاد و مؤلفه های هوش فرهنگی در محتوای کتاب های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ص

  • صابری.رضا اثربخشی مداخله رایانه یار حافظه فعال بر اضطراب ریاضی، حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش-آموزان دارای اختلال یادگیری پایه پنجم [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • صادقی.علیرضا بررسی جایگاه ابعاد و مؤلفه های هوش فرهنگی در محتوای کتاب های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ض

  • ضامنی.فرشیده بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ط

  • طاهر.محبوبه رابطه خودنظم دهی تحصیلی و مسئولیت پذیری با اضطراب امتحان دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ع

  • عباسی.ابوالفضل بررسی میزان استفاده از مؤلفه های آموزش فلسفه در برنامه ی درسی سه ساله ی اول دوره ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • عباسی.ابوالفضل بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله‌ی اول دوره-ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • عباسی.ابوالفضل بررسی وضعیتآموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله‌ اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • عربزاده.مهدی نقش هوش موفق ، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • عظیم پور.احسان رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • علوی زاده.صدیقه بی بی بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • علی محمدی.حسین ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

غ

  • غضنفری.احمد مقایسه‌ی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ف

  • فتحی آذر.اسنکندر تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • فرهادی راد.حمید بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • فقیهی.علی رضا بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ق

  • قاسمی.افشین کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ک

  • کدیور.پروین نقش هوش موفق ، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کردلو.حسین ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کریمی.عشرت اثربخشی مداخله رایانه یار حافظه فعال بر اضطراب ریاضی، حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش-آموزان دارای اختلال یادگیری پایه پنجم [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کریمی.فریبا بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کریمیان.حسین ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کریمیانپور.غفار نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کفاش.مهدی بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • کیاکجوری.کریم زمینه یابی برنامه های آموزش دانشگاهی در پرورش ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی) [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ل

  • لکی.داود پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • لیاقتدار.محمدجواد آسیب شناسی برنامه‌درسی هنر در بعدهای طراحی،فعالیت‌های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

م

  • محمدی پور.محمد شاخص‌های روانسنجی پرسشنامه ادراک فعالیت‌های کلاسی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • محمدی پویا.سهراب پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • محمدی پویا.فرامرز پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • مرادی.علیرضا شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • مرادی.علیرضا شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • مرتضوی.فاطمه مقایسه سلامت عمومی،شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم مازندران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • مصلحی.میترا تأثیر آموزش مهارت های مقابله‌ای با رویکرد شناختی-رفتاری مثبت گرا بر شادکامی دانش‌آموزان متوسطه دارای مشکلات سازگاری [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • موسوی جد.سید محمد کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • موسوی.ستاره آسیب شناسی برنامه‌درسی هنر در بعدهای طراحی،فعالیت‌های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • میرعرب.رضا تبیین آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • میرکاظمی.سیده مریم بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • میرنسب.میرمحمود تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • میری.افشین بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ن

  • نادری.عزت اله بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • ناطقی.فائزه ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • نجفی.حسن بررسی جایگاه ابعاد و مؤلفه های هوش فرهنگی در محتوای کتاب های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

و

  • وحدتی.سعیده پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرتهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ه

  • هاشمی گرجی.ام البنین مقایسه‌ی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • هاشمی.سیداحمد بررسی میزان استفاده از مؤلفه های آموزش فلسفه در برنامه ی درسی سه ساله ی اول دوره ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • هاشمی.سیداحمد بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله‌ی اول دوره-ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • هاشمی.سیداحمد بررسی وضعیتآموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله‌ اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • هومن.عباس شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • هومن.عباس شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]

ی

  • یارمحمدی.زهره نقش هوش موفق ، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]