ابارشی. فاطمه
الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدنیا. الهه
مدلسازی مفهومی کاربرد متاورس در آموزش با استفاده از نظریه دادهبنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اردبیلی.زهرا
بررسی امید و رضایت از زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی در مربیان مهدکودک شیراز
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اسماعیلی. مریم
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
افراسیابی.رویا
الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
افشار.حمیدرضا
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانشآموزان سوم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیر پور. مهناز
تأثیر رسانههای اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
امین بیدختی.علی اکبر
الگوی بالندگی دانشگاهها بر اساس استقرار مدیریت و بهرهوری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ایران نژاد.پریسا
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمانی. محمد نقی
اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ایمانی. محمد نقی
اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایمانیان.مسعود
تأثیر رسانههای اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آ
آقاکثیری. زهره
شناسایی مؤلفههای عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ب
باقری کراچی.امین
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بامیری. قاسم
شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
بامیری. قاسم
طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
برهمند. علی
مقایسهی نوع تفکر و پاسخهای دانشآموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پ
پاكدل.زهره
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعهای آموزش فنی و حرفهای متناسب با ظرفیتهای صنایع
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
پورحسینی.ابراهیم
طراحی مدل یادگیری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پورشهریاری.مه سیما
طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پیرزاد مشاک. شهرزاد
تأثیر آموزش مبتنی بر شناخت بر مؤلفههای تفکر انتقادی فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از طبقهبندی بلوم
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پیوند.شاهد
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانشآموزان سوم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ج
جاهد.حسینعلی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جعفری.پریوش
طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جعفری.سکینه
الگوی بالندگی دانشگاهها بر اساس استقرار مدیریت و بهرهوری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
جهان مهین.مجیدرضا
مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جهانگیرزاده.محمدرضا
تحليل مسير رابطه ويژگيهاي شخصيتي و بهزيستي رواني از طريق هوش هيجاني و تابآوري در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
چ
چناری.وحید
بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
چناری.وحید
بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ح
حاتمی.جواد
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حاجی پور عبایی.نجمه
طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حافظی. مریم
مکانیسمهای جامعهپذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
حسینی.فاطمه
اعتباریابی الگوی برنامه درسی روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای هنری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خ
خاک وطن.مریم
ارائه مدل رهبری فراگیر در آموزش و پرورش ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خدامی.علی رضا
مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خسروي بابادي. علي اكبر
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دورههای مهارت آموزی آموزش و پرورش
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
خورسندی طاسکوه.علی
تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
د
دادخواه.پژمان
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانشآموزان سوم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دارابی. سعید
طراحی مدل یادگیری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دانشور هریس.زرین
ارائه مدل رهبری فراگیر در آموزش و پرورش ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
دانیالی ده حوض.محمود
بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
داودی رکن آبادی. ابوالفضل
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانشآموزان سوم ابتدایی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
داودی.رسول
تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دیبایی صابر. محسن
شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
دیبایی صابر. محسن
طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ذ
ذکریایی.منیژه
تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ذوالفقاریان. مهسا
الگوی بالندگی دانشگاهها بر اساس استقرار مدیریت و بهرهوری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ر
راسخ.کرامت الله
مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمی.طاهره
شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمیان.حمید
تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رسولی. سیده عصمت
اعتباریابی الگوی برنامه درسی روش پژوهش با تأکید بر پژوهشهای هنری
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رسولی.رویا
طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رشیدوش.وحید
واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
رضوانفر.معصومه سلطان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دورههای مهارت آموزی آموزش و پرورش
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ز
زارعی جلیانی.محسن
تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
زارعی جلیانی.محسن
ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
زین ابادی.حسن رضا
ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
س
ساعدی. رسول
بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
سپهوند. آمنه
تحلیل اثربخشی انگیزش بر احساس مسئولیت اجتماعی معلمان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سرایی.پری
اعتبارسنجی الگوی رهبری آموزش مناسب برای آموزش ترکیبی(حضوری – مجازی)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
سرورزاده.کوروش
مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سمیعی زفرقندی. مرتضی
بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سیفی.محمد
طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سیمائی.سمیه
طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ش
شریفی.اصغر
اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
شریفی.اصغر
اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
شفیع پور مطلق. فرهاد
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شهیدی.نیما
ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صالح التمیمی.محمد محمود هادی
اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صباحی زاده.محمود
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعهای آموزش فنی و حرفهای متناسب با ظرفیتهای صنایع
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صفرنواده.مریم
بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ط
طالب دوست.مریم
تأثیر رسانههای اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ع
عالمیان.وحید
تاثیر بهکارگیری تدریس مبتنی بر استم بر تدریس معلمان ریاضی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عالی پور.فرشته
طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عباس پور.عباس
تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عباسی. رسول
ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عباسیان.حسین
ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عبدالعزیز سلیف.موفق
شناسایی مؤلفههای عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عبدالله پور.ارسطو
بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
عبدالهی.مجید
شناسایی مؤلفههای عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عبدالهی.مژگان
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عزتی.میترا
شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عصاره.علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دورههای مهارت آموزی آموزش و پرورش
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
علیرضایی.مهزاد
طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عنایتی.م
مکانیسمهای جامعهپذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
غ
غریبی.فاطمه
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غلامی. حسین
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
غیاثی ندوشن.سعید
تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فرجزاده.محمد رضا
مدلسازی مفهومی کاربرد متاورس در آموزش با استفاده از نظریه دادهبنیاد
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
فریبرزی عراقی.محمدعلی
مقایسهی نوع تفکر و پاسخهای دانشآموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فریبرزی.الهام
طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
فضل الهی.سیف اله
شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فضل الهی.سیف اله
طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفهای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ق
قادرمرزی.حبیب
بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
قاسمی زاد.علیرضا
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
قاسمی زاد.علیرضا
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قنبری.سیروس
بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
قورچیان.نادرقلی
طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانشآموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ک
کرمی.اصغر
بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کشاورز.مرتضی
بررسی امید و رضایت از زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی در مربیان مهدکودک شیراز
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کیانی.عزت الله
بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ل
لبادی.زهرا
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
مجیدی قهرودی. نسیم
واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مجیدی.نسیم
واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
محمدی قشلاق.پریوش
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدی نژاد گنجی.علیرضا
طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدی. فریده
تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدیان خطیر.علی
مقایسهی نوع تفکر و پاسخهای دانشآموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مختاری.زهرا
تاثیر بهکارگیری تدریس مبتنی بر استم بر تدریس معلمان ریاضی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشایخ.پری
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشایخ.پری
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مشایخ.فرحناز
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشایخ.فرحناز
شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مصطفائی. مجتبی
تحليل مسير رابطه ويژگيهاي شخصيتي و بهزيستي رواني از طريق هوش هيجاني و تابآوري در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مصطفی پور.زهرا
تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مصلحی.نسرین
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معتمد.حمید رضا
ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معتمد.حمیدرضا
ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
معظمی. مجتبی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مکوندی.فواد
بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ملکی آورسین. صادق
اعتبارسنجی الگوی رهبری آموزش مناسب برای آموزش ترکیبی(حضوری – مجازی)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
موسوی.سیده فاطمه
ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.سیده فاطمه
تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فاظمه
تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فاظمه
ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرسپاسی.ناصر
مکانیسمهای جامعهپذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ن
نادی.مجتبی
شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نادی.محمدعلی
اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نادی.محمدعلی
اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ناصری.نازیاسادات
طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ناطقی.فایزه
طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نامی.کلثوم
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعهای آموزش فنی و حرفهای متناسب با ظرفیتهای صنایع
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
نوروزی. خدیجه
طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نوه ابراهيم.عبدالرحيم
ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
و
ولیپور گودرزی.مهتاب
تحلیل اثربخشی انگیزش بر احساس مسئولیت اجتماعی معلمان
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ه
هاشم حمد هاشم البدری.مريم
اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
هاشم حمد هاشم البدری.مريم
اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ی
یاری حاج عطالو. جهانگیر
ارائه مدل رهبری فراگیر در آموزش و پرورش ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
یاری حاج عطالو.جهانگیر
اعتبارسنجی الگوی رهبری آموزش مناسب برای آموزش ترکیبی(حضوری – مجازی)
[
دوره18,
شماره
4
- زمستانسال
1403]