ا

  • ابارشی. فاطمه الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدنیا. الهه مدل‌سازی مفهومی کاربرد متاورس در آموزش با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اردبیلی.زهرا بررسی امید و رضایت از زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی در مربیان مهدکودک شیراز [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اسماعیلی. مریم طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • افراسیابی.رویا الگوی سنجش مطلوب عملکرد معلمان بر اساس تجارب جهانی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • افشار.حمیدرضا بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانش‌آموزان سوم ابتدایی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیر پور. مهناز تأثیر رسانه‌های اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امین بیدختی.علی اکبر الگوی بالندگی دانشگاه‌ها بر اساس استقرار مدیریت و بهره‌وری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • ایران نژاد.پریسا طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمانی. محمد نقی اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ایمانی. محمد نقی اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایمانیان.مسعود تأثیر رسانه‌های اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

آ

  • آقاکثیری. زهره شناسایی مؤلفه‌های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ب

  • باقری کراچی.امین شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بامیری. قاسم شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • بامیری. قاسم طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برهمند. علی مقایسه‌ی نوع تفکر و پاسخ‌های دانش‌آموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]

پ

  • پاكدل.زهره شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعه‌ای آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با ظرفیت‌های صنایع [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • پورحسینی.ابراهیم طراحی مدل یادگیری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پورشهریاری.مه سیما طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • پیرزاد مشاک. شهرزاد تأثیر آموزش مبتنی بر شناخت بر مؤلفه‌های تفکر انتقادی فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از طبقه‌بندی بلوم [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • پیوند.شاهد بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانش‌آموزان سوم ابتدایی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ج

  • جاهد.حسینعلی شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جعفری.پریوش طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جعفری.سکینه الگوی بالندگی دانشگاه‌ها بر اساس استقرار مدیریت و بهره‌وری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • جهان مهین.مجیدرضا مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جهانگیرزاده.محمدرضا تحليل مسير رابطه ويژگي‌هاي شخصيتي و بهزيستي رواني از طريق هوش هيجاني و تاب‌آوري در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

چ

  • چناری.وحید بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • چناری.وحید بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ح

  • حاتمی.جواد طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حاجی پور عبایی.نجمه طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حافظی. مریم مکانیسم‌های جامعه‌پذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • حسینی.فاطمه اعتباریابی الگوی برنامه درسی روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های هنری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خاک وطن.مریم ارائه مدل رهبری فراگیر در آموزش و پرورش ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خباره.کبری شناسایی زمینه‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش: پژوهش کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خدامی.علی رضا مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • خسروي بابادي. علي اكبر طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دوره‌های مهارت آموزی آموزش و پرورش [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • خورسندی طاسکوه.علی تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

د

  • دادخواه.پژمان بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانش‌آموزان سوم ابتدایی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دارابی. سعید طراحی مدل یادگیری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دانشور هریس.زرین ارائه مدل رهبری فراگیر در آموزش و پرورش ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • دانیالی ده حوض.محمود بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • داودی رکن آبادی. ابوالفضل بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر هوش اخلاقی دانش‌آموزان سوم ابتدایی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • داودی.رسول تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دیبایی صابر. محسن شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • دیبایی صابر. محسن طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

ذ

  • ذکریایی.منیژه تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ذوالفقاریان. مهسا الگوی بالندگی دانشگاه‌ها بر اساس استقرار مدیریت و بهره‌وری سبز در آموزش عالی ایران: شاخص ها و موانع ها [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ر

  • راسخ.کرامت الله مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمی.طاهره شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمیان.حمید تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رسولی. سیده عصمت اعتباریابی الگوی برنامه درسی روش پژوهش با تأکید بر پژوهش‌های هنری [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رسولی.رویا طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رشیدوش.وحید واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • رضوانفر.معصومه سلطان طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دوره‌های مهارت آموزی آموزش و پرورش [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ز

  • زارعی جلیانی.محسن تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زارعی جلیانی.محسن ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زین ابادی.حسن رضا ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • ساعدی. رسول بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • سپهوند. آمنه تحلیل اثربخشی انگیزش بر احساس مسئولیت اجتماعی معلمان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سرایی.پری اعتبارسنجی الگوی رهبری آموزش مناسب برای آموزش ترکیبی(حضوری – مجازی) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • سرورزاده.کوروش مطالعه جامعه شناختی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی دانش آموزان دبیرستانی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سمیعی زفرقندی. مرتضی بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیفی.محمد طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیمائی.سمیه طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ش

  • شریفی.اصغر اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شریفی.اصغر اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شفیع پور مطلق. فرهاد طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شهیدی.نیما ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صالح التمیمی.محمد محمود هادی اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صالح التمیمی.محمد محمود هادی اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صباحی زاده.محمود شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعه‌ای آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با ظرفیت‌های صنایع [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صفرنواده.مریم بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ط

  • طالب دوست.مریم تأثیر رسانه‌های اجتماعی مجازی بر ریسک پذیری در دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عالمیان.وحید تاثیر به‌کارگیری تدریس مبتنی بر استم بر تدریس معلمان ریاضی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عالی پور.فرشته طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عباس پور.عباس تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عباسی. رسول ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عباسیان.حسین ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عبدالعزیز سلیف.موفق شناسایی مؤلفه‌های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عبدالله پور.ارسطو بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • عبدالهی.مجید شناسایی مؤلفه‌های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش کشور عراق [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عبدالهی.مژگان طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عزتی.میترا شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عصاره.علیرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی پودمانی (مدولار) برای دوره‌های مهارت آموزی آموزش و پرورش [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • علیرضایی.مهزاد طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عنایتی.م مکانیسم‌های جامعه‌پذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

غ

  • غریبی.فاطمه شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • غلامی. حسین بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • غیاثی ندوشن.سعید تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فرجزاده.محمد رضا مدل‌سازی مفهومی کاربرد متاورس در آموزش با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • فریبرزی عراقی.محمدعلی مقایسه‌ی نوع تفکر و پاسخ‌های دانش‌آموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فریبرزی.الهام طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • فضل الهی.سیف اله شناسایی مؤلفه های مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فضل الهی.سیف اله طراحی واعتبارسنجی مدل آموزش و توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس رویکرد کارآفرینانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

ق

  • قادرمرزی.حبیب بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • قاسمی زاد.علیرضا بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قاسمی زاد.علیرضا شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قنبری.سیروس بازنمایی ادراک مدیران مدارس از تغییر و موانع همگامی با آن در نظام آموزشی با رویکردی روایت پژوهی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • قورچیان.نادرقلی طراحی و تبیین مدل بالندگی رهبری دانش‌آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ک

  • کرمی.اصغر بررسی الگوی برنامه درسی قصه گویی مبتنی بر رویکرد تلفیقی [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • کشاورز.مرتضی بررسی امید و رضایت از زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی در مربیان مهدکودک شیراز [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کیانی.عزت الله بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ل

  • لبادی.زهرا طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • مجیدی قهرودی. نسیم واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مجیدی.نسیم واکاوی الگوی مدیریتی کاهش جذب دانش آموزان به فضاهای مجازی غیرقانونی در شبکه های اجتماعی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • محمدی قشلاق.پریوش طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدی نژاد گنجی.علیرضا طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدی. فریده تأثيراجرای برنامه های درسی با بهره گیری ازفعالیت هنری بازی درخلاقيت دانش آموزان [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدیان خطیر.علی مقایسه‌ی نوع تفکر و پاسخ‌های دانش‌آموزان در حل مسائل تناسبی بر اساس نظریه پردازش دوگانه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مختاری.زهرا تاثیر به‌کارگیری تدریس مبتنی بر استم بر تدریس معلمان ریاضی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشایخ.پری بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشایخ.پری شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مشایخ.فرحناز بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس و تحصیل همزمان در جهت توسعه حرفه ای آنان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مشایخ.فرحناز شناسایی مؤلفه های تعلق خاطر دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مصطفائی. مجتبی تحليل مسير رابطه ويژگي‌هاي شخصيتي و بهزيستي رواني از طريق هوش هيجاني و تاب‌آوري در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مصطفی پور.زهرا تحلیلی بر ورود نابرابر داوطلبان به دانشگاه ها، فوریتی به سمت افزایش برابری کیفیت آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مصلحی.نسرین طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی برآینده پژوهی بر اساس احصاء نیازهای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معتمد.حمید رضا ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معتمد.حمیدرضا ارائه مدل توسعه فعالیت های کارآفرینانه زنان در حوزه آموزش [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • معظمی. مجتبی شناسایی ابعاد و مؤلفه های توانمندسازی در توسعه شایستگی های حرفه ای و اخلاقی مدیران مدارس ابتدایی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مکوندی.فواد بررسی نقش عوامل مدیریتی در رهبری مبتنی بر علوم اعصاب در سازمان های آموزش محور [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ملکی آورسین. صادق اعتبارسنجی الگوی رهبری آموزش مناسب برای آموزش ترکیبی(حضوری – مجازی) [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • موسوی.سیده فاطمه ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.سیده فاطمه تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.فاظمه تبیین سبک مدیریت جهادی در فضای مجازی با استنباط از آیات و روایات [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی.فاظمه ارزیابی نظام تربیتی معاصر با تکیه بر شاخصه های تربیت کریمانه [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرسپاسی.ناصر مکانیسم‌های جامعه‌پذیری اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ن

  • نادی.مجتبی شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نادی.محمدعلی اعتبارسنجی الگوی اجرای نقش نظارتی مدیران مدارس متوسطه [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نادی.محمدعلی اعتبارسنجی الگوی تحمل ابهام از سوی مدیران در مدارس ابتدائي [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ناصری.نازیاسادات طراحی مدل حکمی سازی در نظام آموزش عالی کشور [ دوره18, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • ناطقی.فایزه طراحی الگوی برنامه درسی ترکیبی محور برای دوره ابتدایی با تأکید بر رویکردهای اذهان پنجگانه گاردنر [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نامی.کلثوم شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعه‌ای آموزش فنی و حرفه‌ای متناسب با ظرفیت‌های صنایع [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نوروزی. خدیجه طراحی و اعتبار یابی مدل شکل گیری انگیزش تحصیلی پایین در دانش آموزان [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوه ابراهيم.عبدالرحيم ارزیابی اثربخشی دوره دکتری مدیریت آموزشی از دیدگاه دانش آموختگان [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1403]

و

ه

ی