ا

  • ابطحی.عطا الله مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • اسماعیل پور.حسن شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • اصلاحچی.الهام تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • اکرمی راد.سید محمد علی نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • امینی خوزانی.محسن تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

آ

  • آزاد.ناصر مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

ب

  • باران چشمه.منوچهر طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • بازایی.قاسمعلی ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • بینایی زاده.سارا سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

پ

  • پوربابا.حمید بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • پورزمانی.زهرا تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ث

  • ثانوی فرد.رسول طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ج

  • جعفری.پژمان بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • جلیلیان.ایمان توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • جوانمرد.حبیب اله ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • جووری.بهنوش بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

چ

  • چهارمحالی.علی اکبر تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

ح

  • حاتمی نسب.سید حسن رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حبیبی.مهدی ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حبیبی.نیکا طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حسنی.فرنود مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حسینی منش.هادی رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.دانا مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حسینی.میرزا حسن ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • حمیدی زاده.محمدرضا توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدل اندازه‌گیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

خ

  • خواجه فینی.فاطمه توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • خیری.بهرام ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • خیری.بهرام بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]

ر

  • ربانی.مژده رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • رحمانی نیا.احسان تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • رحیمی نیک.اعظم طراحی و تبیین مدل هوش بازاریابی مبتنی بر توسعه محصولات جدید در صنعت خودرو ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • رهنمای رودپشتی.فریدون تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ز

  • زینالی.هدی ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

س

  • سجادی.سید عبداله طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سرلک.احمد ارائه طرح مالیات کربن برای صنعت خودروسازی ایران [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • سلطانی فر.محمد مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سلطانی.نجما عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • سوری.علی طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ش

  • شادنوش.نصرت اله توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • شربتیان.محسن بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • شعبانی.رضا بررسی پژوهش های حوزه رفتار فروش اخلاقی از منظر فراروش : پایگاه های Google Scholar, Science Direct, Emerald, Springer, T & F , SAGE [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • شکوری هشجین. شهامت تحول دیجیتال و عوامل موثر بر نوآوری کسب و کار [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • شمس.کوروش تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ص

  • صالحی امیری.سید رضا طراحی الگو اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال درکسب و کارهای خرده فروشی اینترنتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • صیقلی.محسن طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]

ط

  • طالبیان.غلامرضا طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • طبائی زاده فشارکی.حمید نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ع

  • عدالتيان شهرياري.جمشيد توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • علیزاده مشکانی.فتانه توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • علیقلی.منصوره ارایه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی شرکت نفت بهران با تاکید بر رفتار مشتری صنعتیIMM [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر طراحی مدل مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

غ

  • غریبی.نسرین بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

ف

  • فتاحی.مجید ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فتحی.زاداله نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • فخار پور.مهسا عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فرهمند.امیر عباس سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فقیهی.مهدی ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فلاح شمس لیالستانی.میر فیض طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]

ق

  • قدمی.محسن مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]

ک

  • کاباران زاده قدیم.محمدرضا توسعه الگوی اکوسیستم کارآفرینی با رویکرد قابلیت‌های اشتغال کسب‌وکارهای دانش‌بنیان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

گ

  • گودرزی.مهدی تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

م

  • محمدی.احمد ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها از دیدگاه‌های مختلف [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • ملکی ویر.محمود ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • موسوی.سید شهاب شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

ن

  • نایب زاده.شهناز رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • نجفی.نبی ارائه مدلی جامع برای درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت‌ها از دیدگاه‌های مختلف [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نصراله نیا.محمد مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نعامی.عبداله مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نعامی.عبداله توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نقدی.بهمن مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نوشری.شقایق ارائه مدل اندازه‌گیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • نیکومرام.هاشم تأثیر بازارهای سرمایه و کالا و خدمات بر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در سطح کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • نیکومرام.هاشم تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]

ه

  • هاشمی.سید محمود ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]

ی

  • یگانگی.سید کامران بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • یوسفی سعیدآبادی.رضا ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]