اتحاد.مهدیه
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
احمدی افشار.سید مهدی
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
احمدی.علی
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
احمدیان.سعید
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اسکندرپور.بهروز
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسلامبلوچی.علیرضا
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسلامی.شیوا
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسماعیل زاده مقری.علی
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اسمعیلی.محمدرضا
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اسودی.غزاله
بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اشرفی.مجید
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اعتمادی.احمدرضا
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
افتخارنژاد.فرشته
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
افشارکاظمی.محمدعلی
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اقبال.سعید
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
اکبری پشم.فاطمه
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اکبری.احمد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
الیاسی.مهدی
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
امیرپور.فرناز
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
امیرحصاری.سارا
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
امیرکبیری.علیرضا
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
امیرکبیری.علیرضا
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
امینی.علی اکبر
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اندرواژ.لیلا
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
انصاری.ابراهیم
(موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ایمان خان.نیلوفر
نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
آ
آزاد.ناصر
تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
آسایش.فرزاد
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
آغاز.عسل
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
آلبو نعیمی.ابراهیم
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
آلبو نعیمی.ابراهیم
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
آندرواژ.لیلا
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ب
بازایی.قاسمعلی
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
بان پرور.صهبا
تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
بدیع زاده.علی
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
برومند.زهرا
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
بشردوست.امید
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بهاردوست.مهدی
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
بهزادی نسب.سونیا
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
بیک زاد.جعفر
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
پ
پورزمانی.زهرا
مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
پورصادق.ناصر
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
پورقلی.امیر
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
پیرزاد.علی
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ت
تبریزیان.بیتا
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
تدبیری.سیروس
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
تقی پوریان.یوسف
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
توحیدفام.محمد
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
توسلی.سیدمحمد
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
توسلی.میترا
تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
تولایی.روح الله
نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ثنایی پور.هادی
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ثنائی پور.هادی
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ج
جباری.نگین
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جلالی.سیدمهدی
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
جلالی.لیلا
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جلیلیان.معصومه
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
جهانشاد.آزیتا
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
چ
چراغعلی.محمودرضا
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ح
حجتی.سید عبداله
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسنوند.داریوش
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسنی.محمدعلی
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حسین پور.مهدی
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی طبقدهی.سیده لیلا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسینی.سعید
بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی.سید شمس الدین
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسینی.سیدعلی
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حقیقت منفرد.جلال
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حلواچی زاده.دل ناز
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حنیفی.فریبا
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.داود
بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حیدری.سیدعباس
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حیدری.سیدعباس
طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیدری.سیدعباس
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
خ
خادمی.ابراهیم
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خالقی.فرامرز
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خانی.ناصر
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خردمند.ابراهیم
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خسروانجم.داود
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خسروی پور.نگار
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خطیب.محمود
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خواجوی دهشیب.فهیمه
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
خواجوی.فهیمه
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خوزین.علی
کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خیری.بهرام
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خیری.بهرام
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
د
دامن کشیده.مرجان
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درانی.محمدرضا
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درخشانی.کاوه
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
درودی.هما
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
درویش پور.حجت الله
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
درویش.فاطمه
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دلگشایی.یلدا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دهقانی اشکذری.محمدرضا
ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
دیهیم.جواد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ر
رحیمی نیک.اعظم
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی.اسکندر
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رخشانی.جاوید
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رزم اور.فرشاد
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رستمی.محمدرضا
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رضایی منش.بهروز
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رضائی منش.حسینعلی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رضائیان.علی
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رمضانی.مجتبی
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رنجبر.محمد حسین
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
روستا.علیرضا
بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
روستا.علیرضا
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
روشن قیاس.ابراهیم
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ز
زرگر.سید محمد
مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
زمانی مقدم.افسانه
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
زمانی.حسین
بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
زمردیان.غلامرضا
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
زندهدل.احمد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
زندی.امیر
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
زهی.نقی
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
س
سایبانی.حمید رضا
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سپهوند.رضا
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ستایش سرور.امیرعلی
مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سجادی جاغرق.سید عبداله
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سرگلزایی.مصطفی
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سرلک.احمد
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
سعیدی.پرویز
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سقایی.عباس
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سلطانی.سولماز
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سمیعی.روح اله
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
سوادی.مهدی
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سهرابی.طهمورث
بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سهرابی.طهمورث
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سیدنقوی.میرعلی
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
سیدنقوی.میرعلی
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
سیدنقوی.میرعلی
طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ش
شادنوش.نصرت اله
بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
شبابی.هومن
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
شجاعی باغینی.گلنار
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
شجاعی.سامره
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شریف زاده.محمد شریف
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
شمس قارنه.ناصر
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
شهرکی پور.حسن
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
شیروانی.علیرضا
طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ص
صابری.حسین
رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
صافی.حسین
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
صالح پور.نبی اله
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
صالح پور.نبی اله
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
صالحی صدقیانی.جمشید
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
صائب نیا.سمیه
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
صائب نیا.سمیه
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
صائبنیا.سمیه
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
صراف.فاطمه
تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
صفایی.منیژه
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
صفرزاده.حسین
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
صفرزاده.حسین
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
صفرزاده.حسین
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
صفرزاده.حسین
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
صمدی.فاطمه
تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
صنیعی فر.میثم
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
صنیعی فر.میثم
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ط
طهماسبی.ملوک
بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
طهماسبی.ملوک
(موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
طیبی.علیرضا
طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
طیبی.علیرضا
طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ع
عباس پور اسفدن.قنبر
رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عباسی.ابراهیم
کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عبداللهی.زهرا
ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
عدالتيان شهرياري.جمشيد
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
عربی.افسانه
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
عزیزی.میثم
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
عسگر زاده.عزت اله
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عظیم زاده.علی
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عظیمی.حمیدرضا
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
علیزاده.حمید
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
عماری.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
عین آبادی.جواد
تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
غ
غضنفری.امیرشایان
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
غفاری.فرهاد
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
غلامزاده.داریوش
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
غلامی.عبدالخالق
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
غیاث آبادی فراهانی.مریم
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ف
فارسی.سلمان
معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فخری.مریم
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فدائی کرمانی.رضا
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فرتوک زاده.حمیدرضا
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فروغی پور.حمید
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
فلاح.میرفیض
رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فلاح.میرفیض
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فلاح.میرفیض
تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
فلیحی پیربستی.نعمت الله
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
فلیحی.نعمت
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فیلی.مینا
نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ق
قاسمی نژاد.یاسر
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قدیمی.بهناز
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قربان حسینی.مسعود
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قره بیگلو.حسین
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قلندری.مرضیه
تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
قیاسی.فاطمه
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ک
کاباران زاده قدیم.محمدرضا
بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
کاظمی.رضا
نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کاملی.محمدجواد
بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کاوسی.اسماعیل
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کبیری.فاطمه
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کجوری.حمیدرضا
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کرامتی.محمدعلی
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
کرامتی.محمدعلی
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کردستانی.فرشته
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کرمپور.عبدالحسین
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
کروبی.امیرمسعود
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کریمی زند.مهدی
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
کشانچی.بهزاد
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
کنعانی طهرانی.شایان
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
کیانوش.داود
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
گ
گران ارویمی.آرش
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
گرجی.محمدباقر
شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
گودرزی.غلامرضا
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ل
لشگری.زهرا
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مجیبی.تورج
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مجیدی.مریم
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محبی.سراج الدین
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محرابیان.علی اکبر
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
محسن زاده شریفی.احسان
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محقق.محمدجواد
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
محمدآبادی.معصومه
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
محمدی.ژیلا
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.سعید
مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.فائزه
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمدی.نبی اله
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمودی.مقداد
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مختاری بایع کلایه.مهران
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مخصوصی.علی
بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مدرسی.یاسمن
طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مدنی.زهره
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مرادپور.سعید
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادحاصلی.حشمت
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادحاصلی.حشمت
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مرادی.فریده
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مرادی.منیر
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مرادی.نیره
تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مران جوری.مهدی
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مردانی.مصطفی
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مشدئی.مجتبی
ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مصطفی زاده.داود
تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مصطفی زاده.فاطمه
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مصلح.مریم
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مظفری.علی
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
مظفری.مرضیه
ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
معظمی.مجتبی
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
معظمی.مجتبی
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
معمارزاده طهران.غلامرضا
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
معمارنژاد.عباس
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مقدس نیکو.سید ناصر
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مقسم.یاسر
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ممیز.آیت اله
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
منطقی.منوچهر
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
منطقی.منوچهر
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
موسوی کاشی.زهره
تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
موسوی.سید نجم الدین
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مهدی زاده.علی
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مهرابیان.احمد
توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
مهرآور.حمید رضا
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مؤمنی.مریم
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
میرابی.وحیدرضا
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
میرزاآقابیک.حسن
رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
میرزایی.وحید
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
مینایی.مرجان
تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مینویی.مهرزاد
بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ن
ناصری کوچه بیوک.محمدعلی
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نامنی.وحید
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نصابیان.شهریار
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نعمتی زاده.سینا
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
نقشینه ارجمند.وحید
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نمامیان.فرشید
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نوربخش.سید کامران
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نوربخش.کامران
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نوروزی.حسین
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
نیاز آذری.کیومرث
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نیلوفری.زهره
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
و
ودادی.احمد
الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ودیعی نوغابی.محمد حسین
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
وقفی.سید حسام
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ولی خانی.ماشااله
طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ولیپوری.زهرا
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ه
هاشمی.سید محمود
بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
همتیان.هادی
مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ی
یحیی زاده فر.محمود
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
یعقوبی.اکرمه السادات
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
یوسفی طوین.سمیه
طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]