ا

  • امیرکبیری.علیرضا بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ب

  • باقری.مهدی طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • بهرام‌زاده.مهدی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • بیات.ماندانا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ت

  • ترابی.مهدی بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • توکلی.مصطفی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ح

  • حمیدی زاده.محمدرضا تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • حمیدی زاده.محمدرضا ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ر

  • رجب‌پور.ابراهیم بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • رستمی.نفیسه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رضایی.حامد تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • رضائی.مریم تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رضائیان.ندا بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ز

  • زندیه.مهدی بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]

س

  • سهرابی.آرزو بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • سهرابی.طهمورث شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • سید علی اکبر.سید محسن تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ش

  • شجاعی.امیر عباس تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • شجاعی.امیرعباس تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ص

  • صادقی.حمید بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • صادقی.منصوره بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • صیدی.محسن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ط

  • طاهری.روح‌الله بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]

ع

  • عدلی.علیرضا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ق

  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ک

  • کافی.محمدمهدی نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]

گ

  • گل زاده.محمدجواد نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]

م

  • موذن.شیوا بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • مهرانی.هرمز بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]

ن

  • نامجوی.سید مهدی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • نقدی.بهمن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • نوری.مریم بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]

ی

  • یزدانی.ناصر بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]