ابراهیم پور آزادبنی.امیر
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ابوالحسنی.رامین
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسپید.مظفر
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
استواری.آرش
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسلامبلوچی.علیرضا
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
اسماعیل پور.حسن
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
افشار کاظمی.محمد علی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
افشار.حسین
تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
اکبریه.حمید
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
الوانی.سید مهدی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
امیری.هدایت
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
امینی سابق.زین العابدین
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
آ
آبرومندی.سید فرهنگ
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
آقایی.مهران
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ب
بابایی.محمدرضا
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
باقری.مهدی
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بختیاری.شایان
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بوعذار.محمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بهمنش.مهرانه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
بیانی هدش.احمدعلی
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بیگی.شاهرخ
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
بینشیان.ملیحه
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
پ
پرچمی سرقین.مریم
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
پرویزی.آرش
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی دادهها جهت مقایسه و رتبهبندی گزینهها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
ت
تابش.محمد حسین
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تقوی.امیرعلی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تقی زاده.حمیدرضا
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
توکلی مقدم.فرهاد
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ج
جعفری.سیامک
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
جلالی.سیدمهدی
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
جهانگیری.علی
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ح
حنیفی.فرهاد
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
خ
خانی.رضا
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
خدادادی.عباس
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
خرمالی.آیلین
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
خیری.بهرام
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
د
داوری.علی
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دست پاک.امین
بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دلافروز.نرگس
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
دلافروز.نرگس
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
دلنواز.بیتا
بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
دهدشتی شاهرخ.زهره
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ر
رادفر.محمدرضا
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ربیعی مندجین.محمدرضا
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
رجب دری.حسین
رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رحمتی غفرانی.یلدا
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
رخیده.محمدرضا
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ردایی.هادی
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
رضائیان.علی
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
رنجبر.محمد حسین
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
روستایی.رضا
بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ز
زارع.شکوفه
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
س
ساجدی.سمانه
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ساده.احسان
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سعیدیان.مجید
بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سلامی.علیرضا
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سلیمی.غلامرضا
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
سهرابی.طهمورث
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
سیدنقوی.میرعلی
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
سینا.افسانه
مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ش
شادنوش.نصرت اله
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
شاکریان.سید مصطفی
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شاهنگیان.بهنام
عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شعبانی نشتایی.میترا
تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شعبانی.مسعود
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
شمس الدینی.هیلدا
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
شیرازیان.زهرا
بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ص
صالح اردستانی.عباس
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
صالحی صدقیانی.جمشید
بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
صالحی صدقیانی.جمشید
بررسی نقش تعدیلگر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
صدرایی سینک.فاطمه
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
صفایی اصل.علی
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ض
ضیائی کیا.عباس
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ط
طباطبایی جعفری.1. سیده فائزه
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
طبرسا.غلامعلی
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
طوطیان.صدیقه
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
طوطیان.صدیقه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
طهماسبی.داریوش
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژیهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ع
عاشری.فاطمه
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
عامری شهرابی.محسن
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
عبدالوند.محمدعلی
عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
عبدی.مصطفی
بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
عزیزی.ساناز
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
علمشاهی.احمد
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
علی پور.شهرام
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
علی نژاد.علیرضا
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی دادهها جهت مقایسه و رتبهبندی گزینهها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
علیقلی.منصوره
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
عیدی وندی.علی محمد
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
غلامی.مسعود
بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
غیاث آبادی فراهانی.مریم
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ف
فانی.مجید
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فدوی.عارفه
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فرامرزی پلنگر.مینا
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فرحناک.مرتضی
بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فعلی.راضیه
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
فلاح.میرفیض
مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فلاح.میرفیض
بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فلکی.پریسا
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ق
قاسم زاده.فاطمه
بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قاسمی.علی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
قائمی نژاد.سید محمود
تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
قشلاقی.محسن
ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ک
کسرائی.احمدرضا
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
کفائی مهر.محمدحسن
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
کوکبی.راضیه
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ل
لطفی زاده.فرشته
تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
م
مبلغی.مصطفی
بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
محرابی.جواد
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
محمدی.محسن
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
مردانی.محمدرضا
تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
معظمی گودرزی.مریم
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
معظمی.مجتبی
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
معظمی.مجتبی
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
معینی.ابراهیم
دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
موسوی.نجم الدین
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
میرابی.وحیدرضا
شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
میرسپاسی.نیلوفر
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
میرمحمدی.محمد
بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
مینویی.مهرزاد
طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ن
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
نژاد یوسفی.سمانه
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نصراصفهانی.مهدی
بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نظری.احسانه
توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نعمتی زاده.سینا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
نعمتی.حمیدرضا
ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
نوروزی.حسین
فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
نیلی پور طباطبایی.سید اکبر
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
و
ودادی.ودادی، احمد
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
وهاب زده.شادان
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ه
هاشمی.سید محمود
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
هاشمی.سید محمود
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
هدایت نظری.فائزه
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
ی
یزدانی.ناصر
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]