ابراهیمی.محمدحسن
بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
اسماعیل پور.حسن
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
اقبالی.اکرم
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
اللهیار.قاسم
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
امیرحصاری.سارا
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
انواری رستمی.علی اصغر
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
آ
آزاد.ناصر
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
ب
بابازاده.محمد
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
تاری.غفار
بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
ج
جلالی.سجاد
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
ح
حافظ تقوا.پوریا
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
حیدری.حسن علی
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
حیدری.حسینعلی
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
خ
خدایاری.خلیل
اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
خدایی.علی
بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
خلیلی.جواد
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
خلیلی.جواد
ارزیابی عملکرد شرکتهای داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
خواجه سروی.محمد
بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
د
دانیالی ده حوض.محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
ذ
ذاکری.محمد
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
ر
رادمنش.یاسین
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
رجبی.آزاده
بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
رستمی.علی
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
رستمی.مریم
تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
رنجبر.محمد حسین
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
ش
شفیعی.هادی
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ص
صادقی.منصوره
بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
صدیق بهزادی.شادان
ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
صفا.رضا
بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
صفرنیا.حسن
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ع
عبدالحسین زاده.اکبر
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
عبدالحسین زاده.اکبر
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
عساکره.ابراهیم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
عشاقی.فرزانه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
علایی.امیر
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
علوی ششتمد.محمد
ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
علی نژاد.علیرضا
ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
علی نژاد.علیرضا
ارزیابی عملکرد شرکتهای داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
علیزاده.نریمان حسین
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
ف
فاطمی فر.آزاده
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
فرج پور.قاسم
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فلاح.میرفیض
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فیاض.علی
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
ق
قاسمی.بهروز
بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
قائم مقامی فراهانی.خدیجه
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
قربانی.علی
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
قمیان.محمد مهدی
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
مختاری.لعیا
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
مختاری.لعیا
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
مقیمی.ُسید مصطفی
بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
ملاحسینی.علی
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
مهرانی.هرمز
بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
مهرمنش.حسن
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
ن
ناظمی.احمدرضا
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
نایب زاده.شهناز
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
نجف زاده.محمد رحیم
تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
نجفی مقدم.علی
بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
نشاطی.ابوالفضل
عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
نعیمی.عباس
تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
نوری.رقیه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای شخصیسازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
و
واعظ.محسن
ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
وقفی.سید حسام
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
ه
هاشمی.سید ذبیح اله
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای شخصیسازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
هلالی فرد.مجید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]