احمدزاده.مصطفی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
احمدی شریف.محمود
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
اسدپور.حمزه
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
اکبری.الهام
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیتهای پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
امیرکبیری.علیرضا
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
انور خطیبی.سعید
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
آ
آرایی.وحید
سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش در شرکت بیمه ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
آسایش.فرزاد
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
آقایوسفی.علیرضا
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
آهنگر سله بنی.راضیه
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ب
بابایی.مجتبی
ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
باقری قلعه جوقی.صدیقه
شناسایی عوامل تعیینکننده و پیامدهای وامهای غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
برادران حسن زاده.رسول
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
برازنده.سید مهدی
مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
بکی حسکویی.مرتضی
ارائه مدل کارآمد ظرفیتهای مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
بیگی.آرش
اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
پ
پاداش.حمید
ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
پاک مرام.عسگر
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
پرگو.محبوبه
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
پورزمانی.زهرا
سطح خوانایی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و کسب و کار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ت
ترابی اسفینایی.اصغر
ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
تقی زاده.هوشنگ
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
تنومندیان.هاشم
شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
تیمورنژاد.کاوه
مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
تیمورنژاد.کاوه
مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ث
ثانوی فرد.رسول
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ج
جباری نوقابی.مهدی
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
جوانمرد.حبیب اله
تعیین سطح اتوماسیون سیستم لجستیک در صنایع بزرگ مونتاژ ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
جواهری.وحید
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
جهانگیرنیا.حسین
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
چ
چاوشی.سید کاظم
ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ح
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
حقیقت منفرد.جلال
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
حنیفی.فرهاد
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
حیدر پور.فرزانه
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
خیری.بهرام
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
د
دانش فرد.کرم اله
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
داودی.عارفه
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
داوری.علی
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
درخشان.سیدعلیرضا
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
درخشانی.رویا
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
دشت لعلی.زهرا
اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
دشمن زیاری.اسفندیار
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ده بید.مهدی
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
دهقان زاده.احد
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ر
ربیعی مندجین.محمدرضا
طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ربیعی مندجین.محمدرضا
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
رحیمی نیا.هیوا
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
رحیمی نیک.اعظم
مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
روستا.علیرضا
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
رویایی.احمد
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ز
زارعی.محمد
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
زرین کمر.ساغر
مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
س
سهرابی.طهمورث
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ش
شادنوش.نصرت اله
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شاه منصوری.اشرف
ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
شاهمرادی.مهدی
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شایان.علی
تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
شجاعی باغینی.گلنار
طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
شمس.مریم
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ص
صفرزاده.حسین
طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
ط
طالبی.کامبیز
بکارگیری مدل نوآوریباز در توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکتهای بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
طیبی.علیرضا
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
طیبی.علیرضا
ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ع
عابدینی مقانکی.زهرا
بکارگیری مدل نوآوریباز در توانمندسازی شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکتهای بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عباسی نامی.حامد
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عباسی.فاطمه
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عدالتیان شهریاری.جمشید
ارزیابی ریسک پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
عدالتیان شهریاری.جمشید
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
عقیلی.سید وحید
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
علاف جعفری.الناز
بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علیزاده مجد.امیررضا
واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
علیقلی.منصوره
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عیسی زاده نشلی.ساسان
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
عیوضی حشمت.علی اصغر
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
غ
غلامی جمکرانی.رضا
ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
غلامی جمکرانی.رضا
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ف
فتحی.زادالله
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
فتحی.زاداله
ارائه مدلی برای بینظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش.
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
فرمهینی فراهانی.محمدرضا
سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش در شرکت بیمه ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
فلاح حسینی.احمد
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
فلاح.میرفیض
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ک
کاباران زاد قدیم.محمدرضا
بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
کاوسی.اسماعیل
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
کردلویی.حمید رضا
طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کشاورز.سمیه
بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کشتکار.مهران
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
کلیج.لیلا
تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمدی یاریجانی.فروزان
بررسی تاثیر کنترلهای داخلی شرکتها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایهگذاری به جریان نقدی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمدی.احمد
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
محمودی.عمر
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
محمودی.کاوان
تدوین برنامهریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان)
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مدیرقمی.سیداحمد
بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
مرادی.مهدی
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مریمی یعقوبیان.مرتضی
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مسروری.رسول
بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
معدنچی زاج.مهدی
سطح خوانایی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی و کسب و کار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
معظمی.مجتبی
ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دورههای مجازی آموزشهای ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
مقری.مسیح
طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
موتمنی.علیرضا
بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
موسوی کاشی.زهره
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مومنی.فرشاد
بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مومنی.ماندان
مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مومنی.ماندان
بررسی نقش شرکتهای دانشبنیان در توسعه کارآفرینی بینالمللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
مهدی عصری.گلناز
طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروههای کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
مهرپویان.علی رضا
ارائه مدل کارآمد ظرفیتهای مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
مهرمنش.حسن
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
مینویی.مهرزاد
شناسایی عوامل تعیینکننده و پیامدهای وامهای غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
ن
نامنی.وحید
طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نجفی مقدم.علی
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
نجمی.مسعود
شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژههای صنعت پتروشیمی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نژاد محمد نامقی.احسانه
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نصرالهی.بیتا
بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
نعامی.عبداله
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
نعمتی زاده.نسیم
شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نورائی.مریم
بررسی تاثیر کنترلهای داخلی شرکتها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایهگذاری به جریان نقدی
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
نوربخش.سید کامران
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
نوروزی مبارکه.علی
ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
نوروزی.مهسا
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
و
واشقانی فراهانی.حمیدرضا
بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ودادی.احمد
مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات)
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
ولی خانی.ماشااله
تدوین مدل سازمان حرفهگرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ه
هاشمی.سید محمود
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
هاشمی.فاطمه
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ی
یزدانی راد.مریم
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
یوسفیان.محمدحسین
تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]