فهرس المقالات داتیس خواجه ئیان المقاله 1 - توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 2 - شناسایی سنجههای اندازهگیری عملکرد پلتفرمهای درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانههای اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 3 - چهار رویکرد به روششناسی مقالههای مفهومی داتیس خواجه ئیان مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1399 المقاله 4 - روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت محمد رحیم اسفیدانی داتیس خواجهئیان محمود محمدیان عماد رحمانیان مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 5 - طراحی فرایند جمعسپاری ایدهپردازی خلاقانه برای تولیدات نمایشی صداوسیما سیاوش صلواتیان داتیس خواجه ئیان محسن مشرقی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1398 المقاله 6 - ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام) 20.1001.1.22285067.1402.29.89.1.2 مهسا بقایی داتیس خواجه ئیان محمد رحیم اسفیدانی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 29 , تابستان 1402 المقاله 7 - کارآفرینی رسانهای در سازمانهای صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب 20.1001.1.22285067.1399.26.76.1.5 امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 26 , بهار 1399 المقاله 8 - کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی عالمه شهیدی داتیس خواجه ئیان یاسمن گرجی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 30 , بهار 1403