• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • داتیس خواجه ئیان

    فهرس المقالات داتیس خواجه ئیان


  • المقاله

    1 - توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی
    امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1398

  • المقاله

    2 - شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور
    امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده
    مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397

  • المقاله

    3 - چهار رویکرد به روش‌شناسی مقاله‌های مفهومی
    داتیس خواجه ئیان
    مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1399

  • المقاله

    4 - روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت
    محمد رحیم اسفیدانی داتیس خواجه‌ئیان محمود محمدیان عماد رحمانیان
    مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399

  • المقاله

    5 - طراحی فرایند جمع‌سپاری ایده‌پردازی خلاقانه برای تولیدات نمایشی صداوسیما
    سیاوش صلواتیان داتیس خواجه ئیان محسن مشرقی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1398

  • المقاله

    6 - ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام)
    20.1001.1.22285067.1402.29.89.1.2
    مهسا بقایی داتیس خواجه ئیان محمد رحیم اسفیدانی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 29 , تابستان 1402

  • المقاله

    7 - کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
    20.1001.1.22285067.1399.26.76.1.5
    امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 26 , بهار 1399

  • المقاله

    8 - کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی
    عالمه شهیدی داتیس خواجه ئیان یاسمن گرجی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 30 , بهار 1403

  • المقاله

    9 - ارتباطات کسب‌وکار و مدیریت بحران برند چگونه می‌توان به بحران‌های برند به شیوه مؤثر پاسخ داد؟
    سعید قنبری داتیس خواجه ئیان طاهر روشندل اربطانی سیاوش صلواتیان سیدمهدی شریفی
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 31 , تابستان 1404

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول