فهرس المقالات فرانک خدایاری المقاله 1 - تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود) فرانک خدایاری صدیقه طوطیان اصفهانی رقیه تاج بر پرشکوهی مدیریت بازاریابی , العدد 35 , السنة 12 , تابستان 1396 المقاله 2 - تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) فرانک خدایاری بهناز خدایاری لیلا شیخلر مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 3 - تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند زهرا محمدی فرانک خدایاری صدیقه طوطیان مدیریت بازاریابی , العدد 49 , السنة 15 , زمستان 1399 المقاله 4 - بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری فرانک خدایاری بهناز خدایاری فاطمه نوری مدیریت بازاریابی , العدد 43 , السنة 14 , تابستان 1398 المقاله 5 - نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا فرانک خدایاری حسام الدین زمانی مدیریت بازاریابی , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1403 المقاله 6 - تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه) 10.30495/jomm.2022.64206.1882 فرانک خدایاری بهزاد خانجانی مدیریت بازاریابی , العدد 56 , السنة 17 , پاییز 1401 المقاله 7 - تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا) 10.30495/jomm.2022.68062.1946 فرانک خدایاری شادان وهاب زاده سالومه رجبلو مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 8 - تاثیر شهرت سازمانی بر رفتار مشتریان در شرکت بیمه البرز صدیقه طوطیان فرانک خدایاری مجید علی پناهی مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1397