فهرس المقالات حمیدرضا سعیدنیا المقاله 1 - بررسی بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان حمیدرضا سعیدنیا حسین مردانی آینده پژوهی مدیریت , العدد 80 , السنة 20 , بهار 1388 المقاله 2 - توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید افشین رهنما قره خان بیگلو کریم حمدی حمیدرضا سعیدنیا مهدی ایران نژاد پاریزی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 43 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 3 - بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی 20.1001.1.22520104.1390.3.12.6.2 وحید پریچهر حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1390 المقاله 4 - شناسایی و اولویتبندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکتهای خدمات بازاریابی 20.1001.1.22520104.1388.1.1.2.2 حمیدرضا سعیدنیا حسین نزاکتی رامین اشعری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1388 المقاله 5 - تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات 20.1001.1.22520104.1390.3.10.6.8 هرمز مهرانی حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1390 المقاله 6 - عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.11.1 زهرا علیپور درویش حمیدرضا سعیدنیا عطیه نوری زاده قصری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390