فهرس المقالات افشین رهنما قره خان بیگلو المقاله 1 - بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی فریده حق شناس کاشانی افشین رهنما علی درستی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه فریده حق شناس کاشانی افشین رهنما قره خان بیگلو علی درستی مدیریت بازاریابی , العدد 28 , السنة 10 , پاییز 1394 المقاله 3 - توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید افشین رهنما قره خان بیگلو کریم حمدی حمیدرضا سعیدنیا مهدی ایران نژاد پاریزی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 43 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 4 - ارایه الگوی عوامل مؤثر بر قصد خرید اینترنتی با رویکرد روش ترکیبی https://doi.org/10.82244/qrm.2025.1189475 افشین رهنما قره خان بیگلو بهروز جعفری گیگلو فریده بابایی مطالعات کمی در مدیریت , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1404