فهرست مقالات حمیدرضا سعیدنیا مقاله 1 - بررسی بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان حمیدرضا سعیدنیا حسین مردانی آینده پژوهی مدیریت , شماره 80 , سال 20 , بهار 1388 مقاله 2 - توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید افشین رهنما قره خان بیگلو کریم حمدی حمیدرضا سعیدنیا مهدی ایران نژاد پاریزی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 43 , سال 11 , تابستان 1398 مقاله 3 - بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی 20.1001.1.22520104.1390.3.12.6.2 وحید پریچهر حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 3 , زمستان 1390 مقاله 4 - شناسایی و اولویتبندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکتهای خدمات بازاریابی 20.1001.1.22520104.1388.1.1.2.2 حمیدرضا سعیدنیا حسین نزاکتی رامین اشعری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 1 , بهار 1388 مقاله 5 - تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات 20.1001.1.22520104.1390.3.10.6.8 هرمز مهرانی حمیدرضا سعیدنیا مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 2 , سال 3 , تابستان 1390 مقاله 6 - عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری 20.1001.1.22520104.1390.3.9.11.1 زهرا علیپور درویش حمیدرضا سعیدنیا عطیه نوری زاده قصری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 3 , بهار 1390