فهرس المقالات محمدرضا رسولی المقاله 1 - نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) 10.30495/mediastudies.2022.52769.1295 مسیح بهراد محمدرضا رسولی اکبر نصرالهی مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 2 - ارائه مدل تأثیر پوشش اخبار توسعه اجتماعی بر ذائقه سازی افکار عمومی(مورد مطالعه: برنامه 60 دقیقه شبکه خبری بی بی سی فارسی) افروشه آزادمجد محمدرضا رسولی سیدمحمد دادگران مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 45 , السنة 12 , زمستان 1398 المقاله 3 - طراحی مدل کیفی نقش الگوی مصرف رسانهای بر سبک زندگی خانواده ایرانی مرتضی توکلی محمدرضا رسولی علوم اجتماعی , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1401 المقاله 4 - Presenting a Public Policy Model in Cultural Planning of National Media, based on the Information Society Akram Zeini Seyed Mohammad Dadgaran Seyed Mohammad Reza Rasouli International Journal of Political Science , العدد 2 , السنة 12 , بهار 2022 المقاله 5 - ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای 20.1001.1.22285067.1399.26.79.6.6 مریم واشقانی فراهانی علی اکبر فرهنگی محمدرضا رسولی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399