فهرس المقالات سید محمود شبگو منصف المقاله 1 - A Study on the Factors Underpinning the Sales Effectiveness by Grounded Theory: The Case of Food Industry 20.1001.1.21595852.2021.11.4.11.9 محمد جوان بخت ابراهیم چیرانی سید محمود شبگو منصف International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 5 , السنة 11 , پاییز 2021 المقاله 2 - ارایه مدل همآفرینی ارزش برند با مشتری در صنعت لبنیات با رویکرد آینده پژوهی حسین شکیبی سید محمود شبگو منصف علی قلی پور سلیمانی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1402 المقاله 3 - مدل تعالی سازمانی با بررسی اثرات شایستگیهای نیروی انسانی در بازاریابی خدمات آموزشی سعید طالبی سید محمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی فرزین فرحبد مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1402 المقاله 4 - طراحی مدل ریاضی به منظور اندازه گیری عملکرد مبتنی بر بازار شرکت ها در صنعت بیمه هادی عبداللهی کامبیز شاهرودی سیدمحمود شبگو منصف یلدا رحمتی اقتصاد مالی , العدد 3 , السنة 18 , پاییز 1403 المقاله 5 - پیامدهای مالی مدل بازاریابی بر بهبود فروش (مطالعه موردی: شرکت های دارویی گیاهی) 10.30495/fed.2023.700117 ذکیه عاشوری سیدمحمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی علی قلی پور سلیمانی اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1402 المقاله 6 - ارائه ابزاری جهت بررسی مولفه های اثر گذار بر مدیریت پرتفوی مشتری (CPM)در صنعت بیمه 20.1001.1.22519165.1400.12.47.4.2 علی اکبر جعفری ;کامبیز شاهرودی سیدمحمود منصف نرگس دل افروز مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1400 المقاله 7 - طراحی و آزمون مدل پرتفوی محصول با رویکرد رفتار مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی تخصصی آزاد مهدی منصوری وحیدرضا میرابی سید محمود شبگو منصف تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1400