فهرس المقالات علی اکبر جعفری المقاله 1 - ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM) علی اکبر جعفری کامبیز شاهرودی سید محمود شبگو منصف نرگش دل افروز دانش سرمایهگذاری , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1402 المقاله 2 - ارائه ابزاری جهت بررسی مولفه های اثر گذار بر مدیریت پرتفوی مشتری (CPM)در صنعت بیمه 20.1001.1.22519165.1400.12.47.4.2 علی اکبر جعفری ;کامبیز شاهرودی سیدمحمود منصف نرگس دل افروز مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1400