فهرس المقالات طیبه خادمی المقاله 1 - ارائه الگوی تأمین مالی جمعی و بررسی نقش آن در ایجاد نوآوری در کسبوکار علی اکبر خادمی فریبا حسینی هانیه فرازنده آینده پژوهی مدیریت , العدد 2 , السنة 35 , تابستان 1403 المقاله 2 - تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند علی اکبر خادمی احسان بدری هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 49 , السنة 15 , زمستان 1399 المقاله 3 - بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران) علی اکبر خادمی هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 44 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 4 - بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران) علی اکبر خادمی عباس گلشنی هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 5 - همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال علی اکبر خادمی علی برومندنسب هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 6 - تاثیر شرایط عصارهگیری به کمک فراصوت بر میزان استخراج ترکیبات فنولی و فلاونوئیدی از میوه سنجد زینتی (Elaeagnus umbellate) سعیده خادمی شاهین مردانی نژاد علوم غذایی و تغذیه , العدد 46 , السنة 12 , بهار 1394