فهرس المقالات هانیه معلمی المقاله 1 - تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند علی اکبر خادمی احسان بدری هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 49 , السنة 15 , زمستان 1399 المقاله 2 - بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران) علی اکبر خادمی هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 44 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 3 - بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران) علی اکبر خادمی عباس گلشنی هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 48 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 4 - همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال علی اکبر خادمی علی برومندنسب هانیه فرازنده مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 5 - توسعه میان افزا در بافت های فرسوده شهری (مورد مطالعه: محله خانی آباد تهران) ام هانی بنی هاشمی رحیم سرور یوسفعلی زیاری جغرافیایی سرزمین , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1392