• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره3 دوره1
  • 3
    شماره 3 دوره 1 پاییز 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
        سعید وزیری آزاده صادقیان محمد حسین فلاح
        10.30495/ee.2022.1946210.1046
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان
        خسرو رشید پریماه محمدیان حسین محققی احمد بیات
        10.30495/ee.2022.1947362.1053
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
        محمد حاجی زاد
        10.30495/ee.2022.1951319.1061
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی
        علی جباری ظهیرابادی مهدی شریعتمداری یلدا دلگشایی فرشته کردستانی
        10.30495/ee.2022.1951571.1062
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)
        فردین تیمورزاده حبیبه نجفی
        10.30495/ee.2022.1952094.1065
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)
        الهه اسلمی سید جواد هاشمی اردکانی
        10.30495/ee.2022.1952588.1069
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش
        رباب رحمتی امیر کریمی
        10.30495/ee.2022.1948659.1056
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
        مسعود نظرزاده طاهره نکوئیان حسن مومنی فرشته عبدالی
        10.30495/ee.2022.1947170.1051
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود