ن

  • نادری نسب.مهدی تاثیر شکل گیری هویت باشگاه پرسپولیس بر ارزش ویژه برند باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره12, شماره 37 - بهار سال 1399]
  • نادریان جهرمی.مسعود تحلیل موانع استفاده از سیستم اشتراک دوچرخه توسط شهروندان شیرازی در تفریح و سفرهای شهری [ دوره12, شماره 40 - زمستان سال 1399]
  • نادی.محمدعلی طراحی مدل توسعه پایدار مشارکت ورزش دانش آموزی ایران [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • نصیری خوزانی.مهدی طراحی مدل توسعه پایدار مشارکت ورزش دانش آموزی ایران [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • نظری.رسول ارائه مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • نظری.رسول تدوین مضامین راهبردی فوتبال ایران با رویکرد آمایش سرزمین [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • نعمت زاده.سجاد رابطه‌ مسئولیت اجتماعی تیم ملی با وجهه و هویت تیم ملی فوتبال ایران [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین نگاشت مدل تأثیر ابعاد تفکر استراتژیک بر پرستیژ سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتارهای سیاسی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • نمازی زاده.مهدی شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیتهای ورزشی تفریحی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • نوربخش.مهوش ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور [ دوره12, شماره 37 - بهار سال 1399]
  • نوری.محمد سیوان طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی برای رضایتمندی،وفاداری و تمایل به حضور مجدد در بین تماشاگران باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس ایران [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • نیک آیین.زینت طراحی نظام باشگاه داری حرفه‌ای ورزش های گروهی کشور [ دوره12, شماره 40 - زمستان سال 1399]