نادری نسب.مهدی
تاثیر شکل گیری هویت باشگاه پرسپولیس بر ارزش ویژه برند باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره12,
شماره
37
- بهارسال
1399]
نادریان جهرمی.مسعود
تحلیل موانع استفاده از سیستم اشتراک دوچرخه توسط شهروندان شیرازی در تفریح و سفرهای شهری
[
دوره12,
شماره
40
- زمستانسال
1399]
نادی.محمدعلی
طراحی مدل توسعه پایدار مشارکت ورزش دانش آموزی ایران
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
نصیری خوزانی.مهدی
طراحی مدل توسعه پایدار مشارکت ورزش دانش آموزی ایران
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
نظری.رسول
ارائه مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
نظری.رسول
تدوین مضامین راهبردی فوتبال ایران با رویکرد آمایش سرزمین
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
نعمت زاده.سجاد
رابطه مسئولیت اجتماعی تیم ملی با وجهه و هویت تیم ملی فوتبال ایران
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
نقشبندی.سید صلاح الدین
نگاشت مدل تأثیر ابعاد تفکر استراتژیک بر پرستیژ سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتارهای سیاسی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
نمازی زاده.مهدی
شناسایی ﻋﻮاﻣﻞ رفتاری ﻣﻮﺛﺮ بر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیتهای ورزشی تفریحی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
نوربخش.مهوش
ارتباط علی بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده ورزشی با میانجگری بازاریابی رابطه مند درباشگاه های ورزشی شمالغرب کشور
[
دوره12,
شماره
37
- بهارسال
1399]
نوری.محمد سیوان
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی برای رضایتمندی،وفاداری و تمایل به حضور مجدد در بین تماشاگران باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس ایران
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
نیک آیین.زینت
طراحی نظام باشگاه داری حرفهای ورزش های گروهی کشور
[
دوره12,
شماره
40
- زمستانسال
1399]