ا

  • احدی.مهران شاخص ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر توسعه بین‌المللی تنیس روی میز ایران (اکتشاف و روایی سنجی با رویکرد آمیخته) [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • احمدی.پژمان اثرکانون توجه مبتنی برتعادل و دقت در ضربةآبدلیوچاگی بر هوگوی الکترونیکی تکواندوکاران دختر [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • ادیب روشن.فرشته مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد) [ دوره12, شماره 38 - تابستان سال 1399]
  • ارشدی.سجاد اثر یک دوره تمرینات هوازی بر بیان PI3K / AKT1 و حساسیت انسولین در هپاتوسیت های کبدی رت های ویستار چاق [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری [ دوره12, شماره 37 - بهار سال 1399]
  • اسمعیلی.محمدرضا آزمون مدل نگرش به اوقات فراغت و تضاد کار اوقات فراغت با رضایت از اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • اشرف‌گنجویی.فریده پیش بینی توانمندسازی کارکنان زن وزارت ورزش و جوانان ایران بر اساس سقف شیشه ای و عدالت سازمانی [ دوره12, شماره 40 - زمستان سال 1399]
  • اقایی.نجف ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان) [ دوره12, شماره 39 - پاییز سال 1399]
  • البرز.سیامک تاثیر درس تربیت بدنی عمومی بر هویت ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد [ دوره12, شماره 37 - بهار سال 1399]