احدی.مهران
شاخص ها و مؤلفههای اثرگذار بر توسعه بینالمللی تنیس روی میز ایران (اکتشاف و روایی سنجی با رویکرد آمیخته)
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
احمدی.پژمان
اثرکانون توجه مبتنی برتعادل و دقت در ضربةآبدلیوچاگی بر هوگوی الکترونیکی تکواندوکاران دختر
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
ادیب روشن.فرشته
مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرشآرا مشهد)
[
دوره12,
شماره
38
- تابستانسال
1399]
ارشدی.سجاد
اثر یک دوره تمرینات هوازی بر بیان PI3K / AKT1 و حساسیت انسولین در هپاتوسیت های کبدی رت های ویستار چاق
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا
شناسایی مولفه های بازاریابی ورزش دانش آموزی و طراحی مدل به روش ساختاری تفسیری
[
دوره12,
شماره
37
- بهارسال
1399]
اسمعیلی.محمدرضا
آزمون مدل نگرش به اوقات فراغت و تضاد کار اوقات فراغت با رضایت از اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
اشرفگنجویی.فریده
پیش بینی توانمندسازی کارکنان زن وزارت ورزش و جوانان ایران بر اساس سقف شیشه ای و عدالت سازمانی
[
دوره12,
شماره
40
- زمستانسال
1399]
اقایی.نجف
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان)
[
دوره12,
شماره
39
- پاییزسال
1399]
البرز.سیامک
تاثیر درس تربیت بدنی عمومی بر هویت ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد
[
دوره12,
شماره
37
- بهارسال
1399]