• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره2 دوره1
  • 2
    شماره 2 دوره 1 بهار 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تبیین مدل ارتقا جایگاه استاد در آموزش معماری معاصر نمونه موردی(دانشگاه های منتخب ایران و دانشگاه گلیشیم استانبول ترکیه)
        حسن  ترابی راضیه لبیب زاده حسین ذبیحی
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.140312281202350
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مدل سازی مفهومی ارتقا کیفیت بیمارستان‌های عمومی مبتنی بر شواهد (EBD) با رویکرد ‌رضایت‌مندی بیمار (مورد پژوهی: بیمارستان گاندی تهران)
        آیدا  صادقی آزاده شاهچراغی خسرو دانشجو سید بهشید حسینی
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.140312141201099
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مطالعه تطبیقی مکان گزینی(شأنیّت) مسجد در شهر (نمونه موردی: مساجد معاصر شهر تهران)
        محمدمهدی  سروش
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.140402121205624
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تبیین مولفه های اثرگذار بر ارتقاء حس سرزندگی در مکان های فرهنگی
        مهرناز نام آور طیبه ولیان
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1203580
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - جستاری بر خاستگاه و علل گسترش برج های سلجوقیان
        عباس صداقتی
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1196546
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تاثیر رویکرد معماری ارگانیک بر طراحی خانه سالمندان
        نازنین  احمدی آرش  محمدی فلاح
        https://doi.org/10.82394/sbea.2025.1200861
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود