• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره40 دوره14
  • 40
    شماره 40 دوره 14 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - الگوی مناسب حرفه‌آموزی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
        حسین کریمیان غلامرضا ویسی احسان کلبعلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی مداخله‌ آموزش اختصاصی سازی خاطرات بر بهبود مهارت حل مسئله و حافظه زندگینامه‌ای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با ویژگی‌های سایکوتیک
        رامان صدرشریف سمیه رباط میلی افشین صلاحیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - رابطه سبک زندگی و تاب آوری با رضایت شغلی کارکنان
        مرضیه عابدینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - رابطه هوش معنوی و جو عاطفی خانواده با تحمل پریشانی دانش آموزان
        زهره تهوری علی کریمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تدوین الگوی ساختاری رفتارهای رانندگی بر اساس ذهن آگاهی با میانجیگری تنظیم هیجانات
        سعداله نوربخش محمد مهدی شریعت باقری لیلا ذوقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر هوش معنوی و هوش هیجانی بر توانمندی معلمان مدارس ابتدایی منطقه 11 تهران
        زهرا محمدی ثانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران
        زهرا محمودی وصالی قدسی احقر مرتضی سمیعی زفرقندی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - پیش بینی میزان قند خون بر اساس ایگو باندری، مرزبندی های سلامت و رشد پس از سانحه در بیماران دیابتی نوع 2
        معصومه ابرند آبادی مریم مشایخ
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود