• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 3
  • شماره2 دوره3
  • 2
    شماره 2 دوره 3 تابستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شناسایی مؤلفه‌های اصلی و فرعی یک مدل کسب و کار مبتنی بر آموزش و توسعه منابع انسانی در بانک کشاورزی
        علی اکبر کریم پور لیلا بهمئی محمد حسین پور مهدی بصیرت
        10.30495/mlseo.2023.704461
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه الگوی مفهومی توسعه فرهنگ عمومی در نظام آموزشی دوره ابتدایی( مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها)
        سمیرا مستعلی علی اکبر خسروی بابادی کامبیز پوشنه
        10.30495/mlseo.2023.705405
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - طراحی الگوی تاب‌آوری دانشجویان مؤسسات آموزش‌عالی در پاسخ به پاندمی کووید-19 (بر اساس رویکرد نظریه داده‌بنیاد)
        ترگل دارابی مهدی شریعتمداری امیرحسین محمودی
        10.30495/mlseo.2023.704458
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی چابکی سازمانی مدیران آموزشی استان لرستان ( مطالعه موردی: مدیران مستقر در ادارات آموزش و پرورش)
        محمد ضرونی ابراهیم پورحسینی حسین مهرداد
        10.30495/mlseo.2023.704708
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزندپروری ادراک شده و هوش معنوی
        سمانه دخانچی هدا لاجوردی
        10.30495/mlseo.2023.704460
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری
        مریم عسگری مریم احمدی فقیه
        10.30495/mlseo.2023.704459
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود