ا

  • ابراهیم زاده.خوشدوی مقایسۀ اثربخشی درمان فراشناختی و آموزش جرأت‌مندی بر اجتناب و فشار اجتماعی دانش‌آموزان متوسطۀ اول دارای اضطراب یادگیری زبان خارجی [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابوالقاسمی.شهنام مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ابوترابیان.مرضیه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برافسردگی، نشخوار‌ فکری و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر افسرده دورۀ متوسطۀ دوم [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احدی.حسن اثربخشی بازی‌‌درمانی مبتنی برتعامل والد-کودک (CPRT) بر کارکردهای اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی (ADHD) [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.مهناز شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سازمانی کیفیت زندگی کاری پرستاران شاغل در بخش مراقبت از بیماران مبتلا به کووید-19 در اصفهان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • احمدیان.زهرا اثربخشی آموزش بازی درمانی با مدل فیلیال تراپی بر ترس ویروس کرونا در کودکان دختر [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ارشدی.نسرین رابطه حمایت سرپرست از نیازهای اساسی روان‌شناختی و ارضای نیازهای روان‌شناختی با انگیزش شغلی در کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت بهره‌بردای نفت و گاز مارون [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسدزاده.آتوسا الگوی ساختاری تأثیر طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر تعارضات زناشویی با میانجیگری ناگویی هیجانی [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسدنیا.سعید تأثیر ابعاد سرشت بر اختلال اضطراب فراگیر، وحشت‌زدگی و وسواس اجباری: با واسطه‌گری حساسیت انزجاری در دانشجویان دانشگاه ارومیه [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اسدی مجره.سامره تاثیر خودمهارگری بر بهزیستی هیجانی با میانجی‌گری شفقت خود و تنظیم هیجان در بیماران سرطانی [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسعدی.سمانه بررسی ویژگی‌های شخصیتی، اهداف و برنامه‌های جوانان در راستای تغییر ویژگی‌های شخصیتی خود: با نگاهی بر تفاوت‌های جنسیتی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسکندری.حسین طراحی و ساخت بازی جدی موسیقیایی رایانه‌ای برای بهبود مولفه‌های توجه در دو وجه شنیداری و دیداری کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی: طرح آزمایشی موردی [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسلمی.محبوبه پیش بینی سبک‌های فرزندپروری بر اساس انگیزش تحصیلی و تفکر انتقادی با میانجی گری سخت‌رویی دانش‌آموزان دختر دوره دوم دبستان [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اسماعیلی شهنا.معصومه رفتارهای فزون‌کنشی جنسی، استفاده مشکل‌زا از پورنوگرافی و سلامت روانی در یک نمونه آنلاین ایرانی: یک مدل ارتباطی علّی و نتایج تحلیل‌ خوشه‌ای و تابع تشخیص [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • افشاری نیا.کریم اثربخشی آموزش رویکرد هیجان مدار به شیوه گروهی بر افسردگی و بهزیستی اجتماعی زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • افلاکی ناصری.مریم مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اکبرزاده.ناهید مدل تاثیر نشانگان اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه بر عملکرد شغلی با میانجی‌گری کیفیت زندگی در کارمندان ایران خودرو [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اکبری.بهمن تاثیر خودمهارگری بر بهزیستی هیجانی با میانجی‌گری شفقت خود و تنظیم هیجان در بیماران سرطانی [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اکبری.مهوش اثربخشی دارودرمانی و ترکیب دارودرمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب، نگرانی، اجتناب تجربه‌ای و سرسختی روان‌شناختی زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اکوان.فرناز اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امانی.زیبا مقایسۀ اثربخشی بستۀ بومی ‌شفقت‌درمانی با شفقت‌درمانی گیلبرت بر سلامت روان و سرمایۀ روانشناختی زنان شاغل [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امینی.ناصر مقایسۀ اثربخشی طرحوارۀ درمانی ذهنیت‌مدار و آموزش کنترل تکانه بر خودکنترلی و خودکارآمدی رفتاری- هیجانی پسران دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • امینیان.لیلا اثربخشی بازی‌‌درمانی مبتنی برتعامل والد-کودک (CPRT) بر کارکردهای اجرایی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی (ADHD) [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ایزانلو.هادی اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر اندیشناکی بر خودارزیابی منفی و افکار خودکشی دختران افسرده 14 تا 19 سال، اقدام کننده به خودکشی درمقایسه با شناخت درمانی مبتنی بر توجه آگاهی؛ پیگیری دو ماهه [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1402]